Ghost Rockers: Voor Altijd? (2016)

België
Avontuur / Familie

geregisseerd door Gert-Jan Booy
met Juan Gerlo, Tinne Oltmans en Marie Verhulst

Wanneer Jonas' oma overlijdt, erft hij twee vreemde voorwerpen. De Ghost Rockers ontdekken al snel dat ze behoren tot een puzzel van vijf stuks, de 'Vijf Elementen', en, nóg belangrijker, dat net die voorwerpen er volgens de legende voor zorgen dat ze contact hebben met de Freebirds. Maar... er zijn kapers op de kust die de voorwerpen maar wat graag in hun bezit zouden krijgen om met de geesten van overledenen te kunnen praten. Het is dan ook alle hens aan dek voor de Ghost Rockers, want als ze de elementen verliezen, verliezen ze ook het contact met de Freebirds en dat zou wel eens het einde van de Ghost Rockers kunnen betekenen.