Lovesick (2016)

Canada
Drama / Romantiek

geregisseerd door Tyson Caron
met Jacob Tierney, Jessica Paré en Ali Tataryn

Dash heeft niets voor elkaar. Hij is 33, blut, depressief en nog steeds verliefd op zijn ex, Lauren. Zijn wereld stort in wanneer Lauren zich verlooft met een man die ze nauwelijks kent. Het leven ziet er hopeloos uit voor Dash, totdat hij Nora van Denbrock ontmoet. Nora is een spontane onvergetelijke vrouw. Ze is echter niet het type dat wacht totdat Dash zijn leven op orde heeft. Hij besluit vervolgens te doen wat elke neurotische, onvolwassen, hopeloze romanticus zou doen: hij gaat in psychotherapie.