Deadlocked (2000)

Verenigde Staten / Duitsland / Portugal
Misdaad / Drama

geregisseerd door Michael W. Watkins
met David Caruso, Charles S. Dutton en Jo D. Jonz

Jacob Doyle (Dutton) raakt in paniek wanneer zijn zoon ter dood veroordeeld wordt. Hij gijzelt de jury en draagt openbaar aanklager Ned Stark (Caruso) op het bewijs te vinden dat zijn zoon vrijspreekt.

Redelijke thriller met aardige vertolkingen. Het verhaal is nogal vergezocht, en sommige scenes zijn wat knullig. Het goede acteerwerk en de aardige climax maken het nog de moeite waard.

Een gijzeldrama van dertien in een dozijn. Niets noemenswaardigs te vinden in deze film. En zoals Leno zegt is het verhaal wel erg ver gezocht en komt het geheel nogal amateurische over.

avatar van seanpuffy
goede film maar wel een super dom einde.

*3.0*