Club Life (2015)

geregisseerd door Fabrizio Conte
met Jerry Ferrara, Jessica Szohr en Robert Davi

Johnny D wordt gedwongen om de financiële problemen van zijn familie over te nemen. Om snel wat geld te verdienen wendt hij zich tot het clubleven in Manhattan. Mark is een promotor en een oude rot in het vak die hem onder zijn hoede neemt. Al snel stijgt Johnny op de carrièreladder. Hij komt er echter ook achter dat achter de schermen niet alles glitter en glamour is.

Deze voorspelbare, vlakke, saaie en clichématige film had bovendien nog een verhaal dat onsamenhangend verliep en werd in de lengte getrokken door een aantal massale dansscènes. Het vreemde was dat in de relaties die de hoofdpersoon met zijn familie had behoorlijk wat dramatiek voorhanden was, maar daar werd helemaal niets mee gedaan.

avatar van Actarus
Film met zo'n potentie dat de bal volledig misslaat...
Geen enkel moment heb ik het nachtleven-gevoel gehad, de club waar het te doen was, zag er saai, sober en levenloos uit. Veel mooie vrouwen ja, maar daar wordt dan ook weinig geinig mee gedaan. De uitwerking was slecht, hier verwacht je toch schitterende mixage van beeld en muziek, het kwam er niet uit! En om van het stereotiepe hoofdpersonage maar te zwijgen...oh, wat miste ik Dicaprio in zo'n rol!
Nee, geen film waar de kitsch van het bruisende nachtleven eraf spat of de dromerige sfeer van bloedmooie dansende vrouwen om u heen...Ik denk dat 2* uiteindelijk nog te veel is...

avatar van Noodless
Matige film ondanks het leuke concept. De uitwerking valt tegen gezien het wat eentonige verhaal en het hoofdpersonage. Ook op gebied van dans, nachtleven, relaties blijft het allemaal wat oppervlakkig en mis je eigenlijk de kitsch, het bruisende nachtleven, de sfeer van het zalige uitgaan. 5/10