SpangaS in Actie (2015)

Nederland
Avontuur

geregisseerd door Jop de Vries
met Lennart Timmerman, Ricardo Blei en Priscilla Knetemann

De vriendschap van Raaf (Lennart Timmerman) en Abel (Ricardo Blei) komt onder druk te staan wanneer het Spangalis College wordt gesloten en de leerlingen verspreid zullen worden over andere scholen. In hun strijd om dit te voorkomen besluit de vriendengroep het schoolgebouw te bezetten. Dat gaat niet volgens plan. En als Raaf en Abel daarbij flink ruzie krijgen, ontstaan er twee kampen binnen de hechte vriendengroep. Pas nadat het helemaal uit de hand loopt, beseffen ze wat de waarde van vriendschap eigenlijk is.

kappeuter (moderator)
Vanaf 18 juni in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Trailer geplaatst

avatar van Kondoro0614
Ze vonden het dus blijkbaar weer eens tijd voor een nieuwe...

avatar van TheLionKingFan
Komt de NPO weer geld tekort?

avatar van mcdaktari
Het is toch niet te geloven, Spangas???? Een film???
Het moet niet gekker worden.

avatar van Donkerwoud
Volgens mij alweer de derde.

kappeuter (moderator)
100.000 bezoekers voor Spangas in Actie (Gouden Film).

avatar van xxERWINxx
Doet Gaby blaaser niet meer mee ?

avatar van Kondoro0614
mcdaktari schreef:
Het is toch niet te geloven, Spangas???? Een film???
Het moet niet gekker worden.

SpangaS op Survival (2009) bestaat ook al.

avatar van xxERWINxx
Niet zo goed als zijn voorganger Spangas op Survival.
De hele film speelt zich af op 1 plaats en dat is de school, verder gebeurd er vrij weinig in de film.
Gemiste kans en saaie locatie.

Serie is en was leuker.