After the Ball (2015)

Canada

geregisseerd door Sean Garrity
met Portia Doubleday, Marc-André Grondin en Chris Noth

De droom van kledingdesigner Kate is om te werken voor de grote couturiers. Ondanks dat ze een groot talent is, kan ze maar geen baan vinden. De reden hiervoor is dat Kate's vader Lee Kassell is, een retail goeroe die kleren in de markt zet "geïnspireerd" op de couturiers waar Kate voor wil werken. Niemand wil een mogelijke spion inhuren en daarom neemt Kate met enige tegenzin een baan aan in het familiebedrijf. Hier moet ze weerstand bieden aan haar corrupte stiefmoeder en haar twee stiefzussen. Met de hulp van schoenenverkoper Daniel probeert ze het gemene trio te ontmaskeren en haar vaders bedrijf te redden.

Dominootje
Weer een heerlijk niemendalletje! En wat is de hoofdpersoon toch een plaatje.

avatar van Marvinleeaday
Verrassend leuk filmpje, op basis van het aloude assepoester. Al moet ik wel zeggen dat je echt zeer slecht ziend moet zijn om niet te merken dat Nate eigenlijk Kate is.