• 8.603.981 stemmen

Muziek | 82 minuten

Genre: Muziek

Geregisseerd door: Walter Lang

Met onder meer: Carmen Miranda, Don Ameche en William Bendix

IMDb beoordeling: 6,2 (434)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Greenwich Village

"HIT OF HITS!!! IN TECHNICOLOR!"

1922. De beginnende componist Kenneth Harvey uit Kansas komt aan in New York, in de hoop om er een door hem gecomponeerd concert te vertonen. Hij ontmoet er Danny O'Mara, eigenaar van een illegale kroeg, die ervan droomt om ooit een Broadway show te produceren. De kansen van Kenneth verbeteren aanzienlijk wanneer hij kennis maakt met zangeres Bonnie Watson.

image

avatar van Dick2008

Dick2008

stinissen bedankt voor het toevoegen.

avatar van Dick2008

Dick2008

Vivian Blaine wordt geintroduceerd in deze film, maar dat zal zijn omdat ze nu bij Fox zat en ze heeft nog flink veel speeltijd. Dat geldt voor de andere drie hoofdrolspelers ook. Toch zit er ook behoorlijk veel muziek, dans en show in deze musical.

Doffe ellende deze film. Kan ik wel afgeven op MGM, in deze film spat en schreeuwt alles ook van het scherm. Dik aangezet, akelig gewoon. Lelijke kleuren ook, en oudere Fox-musicals ogen toch duidelijk mooier. Van Miranda krijg ik een vieze bijsmaak. Muziek is ook niet opvallend goed. Don Ameche krijgt het ook niet voor me elkaar om het nog wat boeiend te houden. Louter voor echte fans. 2.0

stinissen (crew films & series)

Dick2008 schreef:

stinissen bedankt voor het toevoegen.

Graag gedaan hoor