The Night Visitor 2: Heather's Story (2016)

Sciencefiction

geregisseerd door Brianne Davis
met Michael Biehn, Jennifer Blanc en Caitlin Carmichael

Loopt parallel aan het verhaal van 'The Night Visitor' uit 2013 en vertelt het verhaal van Heather: een bijzonder, jong meisje dat haar familie en haar planeet moet beschermen tegen een buitenaards wezen. Het mysterie blijft de Stevens' familie achtervolgen.

Teaser

avatar van BlueJudaskiss
Paranormal Activity: the Cheap Knock Off about a Girl Named Heather and the former movie star Michael Biehn in a cheap dark studio.