Grace Kelly (1983)

geregisseerd door Anthony Page
met Cheryl Ladd, Lloyd Bridges en Diane Ladd

Van een eenvoudig meisje uit Californië tot prinses Gracia van Monaco: het leven van filmster Grace Kelly lijkt werkelijk op een sprookje.

Pfff. ze lijkt in de verste verte niet op Grace. Ik dacht trowens dat zij uit het Oosten van de V.S. kwam. Stinissen?

kos schreef:
Pfff. ze lijkt in de verste verte niet op Grace.
Idd, totaal geen overeenkomst
Ik dacht trowens dat zij uit het Oosten van de V.S. kwam. Stinissen?
Huron, South Dakota, USA
The Mid-West dus.

Hmmm..vreemd. Ik zag laatst nog een documentaire over haar waarin toch echt duidelijk gemaakt werd dat zij en haar familie uit Boston of Philadelphia (daar ergens in de buurt) kwamen. Pa Kelly (beroemd industrieel) en familie behoorden daar tot de hooggeplaatste burgerij.

Ik denk dat hier een verwisseling plaatsvindt.
Grace Kelly is geboren in Philadelphia, Pennsylvania.
Cheryl Ladd is geboren Huron, South Dakota.

Not content with the work in New York, Grace moved to Southern California for the more prestigious part of acting -- motion pictures
Dus dat klopt iig wel.