Magic Mike XXL (2015)

Alternatieve titels: MMXXL | Magic Mike 2

Komedie / Drama

geregisseerd door Gregory Jacobs
met Channing Tatum, Matt Bomer en Joe Manganiello

Drie jaar zijn verstreken sinds Mike de stripperwereld vaarwel zei. De overgebleven 'Kings of Tampa' staan nu ook op het punt om de handdoek in de ring te gooien. Maar ze willen niet in stilte afscheid nemen en plannen een groots optreden in Myrtle Beach, samen met de legendarische Magic Mike. Op weg naar hun laatste optreden stoppen ze in Jacksonville en Savannah voor wat proefoptredens. Daar leren ze nieuwe mensen kennen, komen ze op de proppen met wat nieuwe moves en schudden ze op een verrassende manier het verleden van zich af.

avatar van cantforgetyou
Ik begrijp niet voor welke doelgroep deze film gemaakt is? Vrouwen zitten hier toch niet op te wachten? Mannen in kleine glitter tanga's? What the f...? En mannen zitten hier ook niet op te wachten? Macho gedrag die dansen op de Backstreet Boys? What the f...? Ik begreep al niks van deel 1. Maar dit deel is nog veel slechter. Helaas kan ik niet lager scoren dan 0,5 ster.

avatar van n00r
cantforgetyou schreef:

Ik zou het niet erg vinden als Channing Tatum naast me lag

avatar van cantforgetyou
n00r schreef:

Ik zou het niet erg vinden als Channing Tatum naast me lag

Ik ook niet, ha, ha, ha.

avatar van Decec
Een goede komedie/drama/muziek film...
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Bekende acteur Channing Tatum...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)....
Prima camerabeweging...

avatar van Noodless
Toegegeven, natuurlijk zouden vrouwelijke strippers de aandacht wel wat vergroten, maar ik heb de film toch een kans gegeven en de vrouwen mogen ook wat schoon volk zien zeker. Maar waar mij het schoentje wringt, wat ik niet bij de eerste film had, is dat hier wel heel weinig wordt aangeboden buiten de stripacts van de mannen. Totaal geen verhaal, zelfs geen leuke love intrest. De muziek, maar dat is een persoonlijke beleving, vind ik echt niks. Maar al deze punten bij elkaar waar de film het toch een beetje van moet hebben, is dus een dikke zero. Zeer zwakke film. 2/10

Behoorlijk minder dan het eerste deel. Vooral ook door het gemis van 'Dallas' Matthew McConaughey die het eerste deel droeg.

avatar van K. V.
Deze was onlangs op tv en toch ook maar eens meegepikt. Ik vond dit toch wel een zwakker deel. Vooral qua verhaal bleef ik toch wel een beetje op m'n honger zitten. Visueel zat het wel nog goed, zeker de choreografie met de "spiegel", was die wel knap in beeld gebracht.

Ik heb nooit begrepen waarom (amerikaanse) vrouwen zo opgewonden raken van die drooggeil bewegingen van die strippers ( of de quasi-neukmoves tegen hun gezicht of billen. Als je dat immers lekker vindt dan ga je toch naar de eerste beste bar op de hoek en regel je een vent die dat écht doet of ben ik nou te modern, hedonistisch en vrijgevochten? ) Afgezien van die verbazing over de schijnbaarbaar afwijkende AngeloSaxische prikkelbaarheid (ik heb overigens dat 'lapdancen' of de prikkeling daarvan óók nooit begrepen, maar dat terzijde) heeft de film een aantal mooie momenten. Het kruid wordt direct in het begin verschoten als Mike door een plaatje op de radio aan het bewegen gaat. Dit is gelijk de beste dans uit de film, daarna wordt het telkens wat minder, maar blijft leuk om te zien. Andie MacDowell (op haar mooist in Groundhogday) blijft een snoepje om te zien, hoewel dat vreemde Texaanse accent naar mijn beleving wat vreemd en geforceerd overkomt. Het meest verbazende uit de hele film is de nachtclub van een zekere Roma waar vrouwen komen kijken naar kronkelende mannen die -opvallend veel dikke- vrouwen bepotellen en dan met dollarbiljetten gaan strooien...... Zou dat echt bestaan???