The Strawberry Shortcake Movie: Sky's the Limit (2009)

Alternatieve titels: De Anna Aardbei Film: Oost West, Thuis Best | Strawberry Shortcake: Oost West, Thuis Best

Animatie / Familie

geregisseerd door Mucci Fassett en Michael Hack
met de stemmen van Anna Cummer, Ashleigh Ball en Ingrid Nilson

Als het na een harde storm een ravage is in Berry Bitty Stad, ontdekken Strawberry en haar vriendinnen een groot probleem: er is geen water meer. De rups Meneer Longface, die altijd zo mooi verhalen kan vertellen, weet wel een oplossing: er is een magische steen die onze vriendjes zou kunnen helpen. Strawberry, haar vriendinnen en Meneer Longface gaan snel op zoek naar de steen, maar dit brengt ze verder weg van de stad dan ooit. Zou het ze lukken om Berry Bitty Stad te redden?