The Coven (2015)

Verenigd Koninkrijk
Fantasy / Horror

geregisseerd door John Mackie
met Cloe Mackie, Holly Mackie en Dexter Fletcher

Vijf tienermeisjes zijn helemaal in de ban van de verhalen die ze op school hebben gehoord over de Coven: een open plek in het bos, omringd door dertien oude eiken. Een paar jaar geleden zijn daar tijdens Halloween zeven mensen spoorloos verdwenen. En nu zijn de meiden van plan er met Halloween de nacht door te brengen. In de Coven zien ze dat iemand kort geleden de naam ‘LUCIFER’ in de grond heeft gekrast. Een van de meiden wil stoer doen en schrijft haar naam en die van haar vriendinnen onder de desbetreffende beginletters. Zo blijven er nog twee letters over: de L en de E. En dan belanden de vijf in een gruwelijke nachtmerrie...

9 BERICHTEN
avatar van Kondoro0614

geplaatst: 27 januari 2015, 12:10 uur [permalink]
Waar is dat vijfde tienermeisje op de poster?

avatar van Daan258

geplaatst: 27 januari 2015, 20:22 uur [permalink]
Poster misschien een klein beetje gejat van The Craft (1996) ?? XD

avatar van Anjin
geplaatst: 20 februari 2015, 22:11 uur [permalink]
Film ging nergens over,snapte het hele verhaal niet,bagger van de bovenste plank... Ik

geplaatst: 24 februari 2015, 21:00 uur [permalink]
Wat een baggerfilm.
Slechte actrices, hebben ze zo van een schoolplein afgeplukt waarschijnlijk!
Verhaal zit er niet in, erg vaag......
Zonde van mijn tijd!

avatar van 606
geplaatst: 25 februari 2015, 16:45 uur [permalink]
Kondoro0614 schreef:
Waar is dat vijfde tienermeisje op de poster?
Inderdaad, poster is al hartstikke fout, en de film ook. wat een drama ipv horror.

avatar van Kondoro0614

geplaatst: 25 februari 2015, 22:17 uur [permalink]
606 schreef:

Nog tien euro voor vragen ook nog

avatar van 606
geplaatst: 26 februari 2015, 07:29 uur [permalink]
Kondoro0614 schreef:
Nog tien euro voor vragen ook nog
Ja belachelijk, gelukkig was er toch een dame wat de moeite was om naar te kijken

geplaatst: 8 maart 2015, 17:13 uur [permalink]
Jammer dat de site geen mogelijkheid biedt om een "0" te geven als waardering.
Het begint er steeds meer naar uit te zien dat men in de UK (Verenigd Koninkrijk) al net zulke beroerde films aan het maken zijn als die shit zooi die de laatste jaren uit de VS komt. Wat een afknapper van je welste!

geplaatst: 29 juni, 22:17 uur [permalink]
Wat weer waardeloos, hoezo horror? Eigenlijk helemaal niets van gezien.