Antboy: Den Røde Furies Hævn (2014)

Alternatieve titels: Antboy II: Revenge of the Red Fury | Antboy 2: Revenge of the Red Fury | Antboy en de Wraak van de Rode Furie

Denemarken / Duitsland
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Ask Hasselbalch
met Oscar Dietz, Nicolas Bro en Amalie Kruse Jensen

'Antboy' is populairder dan ooit. Zijn vijand Albert Gæmelkrå, alias 'de Vlieg', is verslagen en zit in de cel. Pelle voelt zich goed als superheld en in een ideale wereld was Ida zijn vriendin. De echte wereld is echter gecompliceerd en hij heeft plotseling een rivaal op school: een gladjakker die ook naar de charmes van Ida dingt. Hij wordt ook achtervolgd door een spook. Of is dit weer een nieuwe nemesis?

Vanaf 26 november in de bioscoop (Twin Film)