Antboy 3 (2016)

Denemarken
Familie

geregisseerd door Ask Hasselbalch
met Oscar Dietz, Samuel Ting Graf en Amalie Kruse Jensen

Het is zomer en Pelle geniet van het leven met zijn vriendin Ida. Het criminaliteitscijfer in Middellund is nog nooit zo laag geweest. Pelle is gestopt als Antboy op te treden, omdat de stad misschien niet eens meer een superheld nodig heeft. Trouwens, Pelle en Ida gaan samen verder naar dezelfde school na de zomervakantie. Aan de andere kant heeft Pelle Wilhelm niet veel gezien gedurende de zomer. Het lijkt alsof de twee elk hun eigen weg gaan.

Bantavoer
Net als bij Home Alone, is deel 1 en 2 leuk, daarna BOOORINNNGGG. Met deze deel precies hetzelfde. Deel 1 en 2 zijn leuk, maar deel 3 BOORINGGGG. Gewoon overslaan. Misschien dat de kinderen het misschien iets vinden, maar voor volwassenen is het ontiegelijk saai. Een film over het ontstaan van de Deltawerken is nog boeiender.

avatar van tattoobob
Bantavoer schreef:

Waar deze film ook voor bedoeld is.....voor kinderen

Gisteren gezien met de kleine en ook dit deel vond hij weer erg leuk.
De film ziet er gewoon erg leuk uit en ook get acteerwerk kan slechter.
Leuk om te kijken met kids.

Bantavoer
Waar deze film ook voor bedoeld is.....voor kinderen

Gisteren gezien met de kleine en ook dit deel vond hij weer erg leuk.
De film ziet er gewoon erg leuk uit en ook get acteerwerk kan slechter.
Leuk om te kijken met kids.

Dat zei ik. Misschien dat de kinderen er iets aan vinden.
Overigens, volgens Moviemeter is de film geschikt voor familie. Dus ook volwassenen.