Christian Mingle (2014)

Alternatieve titel: Finding Mr. Right

geregisseerd door Corbin Bernsen
met Lacey Chabert, Jonathan Patrick Moore en Stephen Tobolowsky

Gwyneth Hayden heeft alles voor elkaar; een mooi huis, een goede baan en leuke vrienden. Het enige wat ontbreekt is een leuke man. Uit wanhoop schrijft ze zich in bij een datingsite om zo hopelijk de juiste man te vinden, wat uiteindelijk ook lukt. Echter is deze man overtuigd van het bestaan van God, terwijl Gwyneth niet gelovig is. Uiteindelijk begint de zoektocht naar God.