My Way: Berlusconi in His Own Words (2016)

Alternatieve titels: My Way | My Way: The Rise and Fall of Silvio Berlusconi

Italië
Documentaire

geregisseerd door Antongiulio Panizzi
met Silvio Berlusconi en Alan Friedman

De Italiaanse ex-premier Silvio Berlusconi vertelt over zijn leven. Berlusconi neemt hierbij geen blad voor de mond en praat zelfs vrijuit over de seksschandalen, de rechtszaken inzake corruptie en zijn vriendschap met Poetin. De documentaire geeft een beeld van het leven van een de meest controversiële politici van de afgelopen decennia. Hij werd als leider van de centrumrechtse partij Forza Italia drie keer premier van Italië, richtte het media-imperium Mediaset op, waarmee hij de Italiaanse media controleerde, en is een van de mede-eigenaren van AC Milan.

avatar van centurion81
Ironisch...De dag dat Trump president wordt komt Netflix wereldwijd met een docu over Berlusconi.

avatar van martlybra
Het lijkt een soort 'TV show' met Ivo Niehe..
Een interessant inkijkje in het leven van Berlusconi, maar helaas weinig kritische vragen tijdens het interview.