• 8.610.245 stemmen

Spooks: The Greater Good (2015)

Actie / Thriller | 104 minuten

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Spooks: The Greater Good

Wanneer de charismatische terrorist Adam Qasim tijdens een routine overdracht ontsnapt uit de gevangenis van veiligheidsdienst MI5 krijgt het hoofd van beveiliging, de legendarische Harry Pearce, de schuld. Nu MI5 op zijn knieën ligt door het debacle lijkt de ten schande gemaakte nieuweling Will Holloway de enige persoon die het mysterie op kan lossen en een terroristische aanslag op Londen kan voorkomen.

imageimageimage

Erin Watts

Malcolm Wynn-Jones

avatar van Robertdeniro

Robertdeniro

De aankondiging is wat groots, maar film is prima. Blijft boeien, zeker als je de serie Spooks hebt gevolgd. Harry Pearce is echt een karakter, ik zeg: kijken!

avatar van Supernatural

Supernatural

Heb de film Vanmiddag gezien,moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt.heb beter gezien,maar de film was zeker niet slecht.met een heel erg lekkere kit harington met gewoon eens een spijkerbroek en shirt in plaats van bont en heel erg oude kleding van vroeger.de rest van de cast is redelijk.met een prima verhaal.

avatar van Fryce

Fryce

• 1994 stemmen

Gatenkaas. Slecht ongeïnspireerd spel, saai. Een onnodig lange zit. Jammer.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2053 berichten

Gang_Star schreef:

Een vrij sterke actiethriller waarin MI5 jacht maakt op een terrorist. De opening is al vrij spectaculair en zet de toon waarna de film met een vlotte vaart voorbij flitst. Daartussen zitten er nog een aantal goede actiescènes en voldoende spanning. Ook het acteerwerk is, in deze film gebaseerd op de serie, goed. Het niveau van Bourne zoals op de poster vermeld wordt niet gehaald, maar Spooks: The Greater Good weet zich op vele vlakken toch prima staande te houden wat leidt tot een prima film.

Helemaal mee eens, Gang-Star. Ik heb deze film zojuist gezien en heb mij er ook zeer zeker niet mee verveeld. Zeker een voldoende. Een vette 3.0+

avatar van martijn011

martijn011

Matige film

Toevallig op deze film gestuit, begreep ook dat deze nooit op het witte doek heeft gedraaid. Na het zien van de film is dat heel begrijpelijk te noemen want dit is niets bijzonders.

Alhoewel het allemaal best boeit brengt het niets vernieuwends en is het, zeker naar het einde toe, allemaal wel vergezocht en ongeloofwaardig.

De cast is op zich niet zo heel beroerd. Kit Harington, Peter Firth en Jennifer Ehle zijn niet de grote namen maar het is niet hun schuld dat ze karakters hebben die totaal geen diepgang hebben.

Er zitten best aardige actiescènes is, maar het is allemaal net niet.

Kleine onvoldoende.

avatar van Hans Gruber

Hans Gruber

Aardige actie thriller. Spanning is voldoende aanwezig. De twisten zijn wel wat voorspelbaar. Firth speelt heel behoorlijk terwijl de rest wat vlakjes is. Vooral Harrington lijkt niet geschikt voor zo'n soort rollen. Hij komt een beetje ongeloofwaardig over. Al met al heb ik me verder toch prima vermaakt. Voor mij 3*** waard.

avatar van willemfilm

willemfilm

Een film rondom MI5. Geen imposant meesterstuk. Ook niet een echte Britse thriller. 13 in een dozijn film die de stap naar een goede film nergens maakte. Niet spannend of indrukwekkend genoeg.

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Matige actiefilm, niet bijzonder. Wel een aantal bijzondere toevalligheden. Acteerprestaties redelijk, alleen Harrington vind ik een miscast.

avatar van rvdvoort

rvdvoort

ik heb alle reacties gelezen en begrijp hieruit dat veel mensen de serie niet kennen. Dan is het toch wel moeilijker om een goed oordeel te geven. Ik heb zelf idd de hele serie gezien en vond het toen top. Ergens vind ik de film wat minder maar toch goed genoeg. Maar ik ben het zeker niet eens met mensen die de acteurs beneden pijl vinden. In de serie waren ze top en in de film ook.