- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Maar de Boer bevestigde tegen Derksen duidelijk dat niemand het groepsproces kan verpesten. Ofwel, hij staat wel achter de verbanning.
Ok, ik reageer alleen op wat ik lees op vi.nl
Dan klopt deze kop dus niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Rare kop inderdaad. Lees de tekst daaronder maar.
Sowieso worden uitspraken wat verdraaid. De Boer gaf bv aan dat je met een hele talentvolle lichting a la Porto nog ver kan komen. Maar hij zei nergens dat Ajax nog zomaar de CL kan winnen. Het is wel de doelstelling.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijk potje, West Ham-Spurs. Zit de 2e helft te kijken. Bij 2-1 een enorme kans op 3-1 en na de 2-2 echt bizar veel kansen op 2-3 en meer voor Spurs. Bijna voorbij.
Edit: En dan maakt Bale de 2-3 na 90 minuten. Wat een krankzinnig mooie goal, een afstandsschot van ruim 20 meter ofzo in de kruising. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
"Met Mallenco zijn onze cijfers slechter dan bij anderen. De enige competitiewedstrijd die we verloren was met hem", foeterde interim-coach Jordi Roura op de persconferentie.
http://www.vi.nl/nieuws/236634/Mourinho-kijkt-uit-naar-El-Clasico-mijlpaal-voor-Higuain.htm
Mourinho reageerde tijdens zijn persconferentie cynisch op de woorden van zijn rivaal. 'Ik wil het omdraaien en blijf liever bij de lessen die we in de voorgaande duels van Barcelona hebben gekregen. Lessen over sportiviteit, het niet onder druk zetten van scheidsrechters, het niet veinzen van overtredingen om de tegenstander kaarten aan te smeren en de noodzaak om goed voetbal te spelen', deelt de Portugees op vileine wijze een sneer uit aan de Catalanen.

Morgen weer veel Catalaanse punten te verdienen voor de Gouden Zwaluw.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/236666/Steve-McClaren-gooit-zelf-de-handdoek-bij-FC-Twente.htm
Inderdaad wel jammer, hij maakte er net zo'n mooie puinhoop van 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(afbeelding)
Goed dat de snor zich niet te oud voelt voor dit soort humor, maakt het nog net wat leuker allemaal 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Zondag zit van Bommel bij Derksen. Benieuwd of Mark zelfkritisch is, of dat hij alle gele kaarten af doet als onzin.
Neem aan dat hij wel zal concluderen dat als je in topcompetities speelt en dat niveau gewend bent je hier echt om niks al gele kaarten krijgt.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/236666/Steve-McClaren-gooit-zelf-de-handdoek-bij-FC-Twente.htm
Was onvermijdelijk. Ik vind het wel jammer, maar alleen omdat het wel een mooi figuur is. Als trainer alleen minder geschikt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ben benieuwd naar de opvolger. Van Marwijk, Rijkaard, Jans, Verbeek? Of toch maar Schreuder.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ben benieuwd naar de opvolger. Van Marwijk, Rijkaard, Jans, Verbeek? Of toch maar Schreuder.
Of misschien wel Langeler/Stam?
Verbeek - Munsterman gaat botsen, dus daar begint Munsterman niet aan.
Jans lijkt mij zeer geschikt. Wil aanvallend, verzorgd voetbal spelen. Al sluit ik ook niet uit dat hij terug naar Groningen gaat. Schreuder zal wel het seizoen afmaken.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Of misschien wel Langeler/Stam?
Verbeek - Munsterman gaat botsen, dus daar begint Munsterman niet aan.
Jans lijkt mij zeer geschikt. Wil aanvallend, verzorgd voetbal spelen. Al sluit ik ook niet uit dat hij terug naar Groningen gaat. Schreuder zal wel het seizoen afmaken.
Wie zegt dat Verbeek - Munsterman gaat botsen? Je kan toch gewoon zakelijk met elkaar omgaan. Munsterman zal toch ook wel snappen dat 't gaat om klik tussen trainer en spelersgroep.
Cees Lok zou eventueel ook nog kunnen misschien? Of Patrick Kluivert?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Verbeek en Munsterman: twee baasjes. Verbeek wil invloed uitoefenen op de gehele organisatie en Munsterman ziet dat niet zitten. Verbeek is een uitstekend trainer, maar geen fijne man. Recht toe, recht aan: een echte boer.
Goede trainer voor teams net onder de top (AZ, Heerenveen), maar niet voor de top (Feyenoord was geen succes, de gearriveerde spelers moesten hem niet).
Kluivert? Ik hoop het niet voor Twente.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dat Feyenoord met veel spelers die er al een hele carrière op hebben zitten en dit Twente is wel een ander verhaal.
Kluivert is wel kampioen geworden toch met zijn elftal? Blijkbaar kan ie wel wat als trainer. Maar het lijkt me ook niet netjes een beginnende trainer met een zwalkende a-selectie op te zadelen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik denk sowieso dat Twente baat heeft bij een aanvallend ingestelde trainer en dat het publiek dat ook eist. In dat kader is Verbeek natuurlijk een prima keuze. Lijkt mij alleen een moeilijke man om mee te werken, voor zowel de spelers als de voorzitter.
Jij bent Twente-supporter?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
No way dat Kluivert naar voren geschoven wordt. Ik gok op Jans of Schreuder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

.