- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik zeg toch ook 'jaren geleden'? Het is in ieder geval de interesse van Milan die roet in het eten gooide. Beetje flauw om zo te reageren.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Joe Cole voor gratis terug bij de Hammers.
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik zeg toch ook 'jaren geleden'? Het is in ieder geval de interesse van Milan die roet in het eten gooide. Beetje flauw om zo te reageren.
Over welke periode heb je het?
En wat bedoel je met 'het had weinig gescheeld'.
Want het is gewoon echt een nietszeggende uitspraak. Daar reageer ik op.
Dat is hetzelfde als je zegt dat Ajax bijna Ronaldo had gehad maar toen Real Madrid er een stokje voor stak. 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Real wil Isco halen als vervanger van Kaka. Dat zou leuk zijn.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Over welke periode heb je het?
En wat bedoel je met 'het had weinig gescheeld'.
Want het is gewoon echt een nietszeggende uitspraak. Daar reageer ik op.
Dat is hetzelfde als je zegt dat Ajax bijna Ronaldo had gehad maar toen Real Madrid er een stokje voor stak.
Scout De Visser wilde Pato bij PSV onderbrengen - FCUpdate.nl
Zou gaan om een soortgelijke deal als met Alex. Chelsea koopt en leent uit. Maar goed, Chelsea heeft hem dus niet eens gekocht en of ze hem uitgeleend zouden hebben aan PSV is maar de vraag.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Paar off-topic-berichten over het AC Milan-nieuws verwijderd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV probeert Maher te halen in de winterstop.
Dit KAN toch niet waar zijn? Je hele achterhoede is van RKC niveau, je rechtsbuiten zie je ergens eind 2013 pas weer terug, maar Brands probeert WEER een middenvelder te halen

Lekker ook voor je investering die Wijnaldum heet. Die jongen kan je dus compleet afschrijven, helemaal als Toivonen terug is. Dan is hij gewoon 3e keus. Weg 5,5 miljoen van ruim een jaar terug. Bizar.
Dit beleid kan je toch niet blijven verdedigen lijkt me? Helemaal omdat je Maher echt niet voor 2 miljoen ofzo krijgt. Dat gaat echt wel minimaal een miljoen of 7 kosten. Als het niet meer is.
PS: En dat terwijl PSV ook nog met die Zweed bezig is, ook al een middenvelder 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij was dat toch ook met Robinho? Van Raaij wilde daar tien miljoen voor uitgeven, Hiddink zag dat ook zitten, maar het bestuur gaf geen akkoord.
PSV had trouwens na het jeugd WK 2005 ook Messi bijna een jaar gehuurd van Barcelona, maar dat ging ook net niet door. Dat zou wel erg leuk zijn geweest, zeker als je dan later ziet dat hij de beste van de wereld is. Messi in de Eredivisie, toch een eer.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Als je Maher kunt halen voor 7 miljoen moet je vandaag nog de knip trekken.
Wijnaldum is helemaal geen investering, Wijnaldum is een miskoop, afschrijven dus. Die absurde geldverkwisting destijds voor zo'n non-voetballer was pas niet te verdedigen. Daar zullen ze in Rotterdam nog wel eens van moeten schaterlachen, ruim 5 miljoen bijschrijven voor de slechtste, domste en blindste speler van de hele MML.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als je Maher kunt halen voor 7 miljoen moet je vandaag nog de knip trekken.
Wijnaldum is helemaal geen investering, Wijnaldum is een miskoop, afschrijven dus. Die absurde geldverkwisting destijds voor zo'n non-voetballer was pas niet te verdedigen.
Het was alleen dezelfde TD die nu Maher wilt halen, die ook Wijnaldum haalde. Daar gaat weer 6 miljoen de plee in.
Van Bommel, Strootman, Toivonen (vanaf april), Wijnaldum, Maher, Hendriksen of hoe heet die Zweed. 6 spelers voor 3 posities. En ondertussen wordt je achterhoede in elke wedstrijd tegen het linkerrijtje voor schut gezet. Hoe kan nou dat de prioriteiten weer bij het middenveld liggen?
Heb overigens niks tegen Maher, fantastisch talent, maar het slaat gewoon nergens op.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Je denkt verkeerd: die 6 miljoen is toch al de plee in. Het horrorscenario om Zjorzjinho nu te laten staan is geen optie, dus daar moet je een goede speler voor halen. Als Ajax nu een goede rechtsbuiten haalt, is de 18 miljoen voor Sulejmani toch ook niet opeens de plee in? Dat is het al lang.
Dat Brands destijds de knip heeft getrokken voor Wijnaldum is idd onvergeeflijk, en in principe een ontslag op staande voet en stadionverbod voor het leven waard. Maar dat staat los van Maher, wat gewoon een prima aankoop zou zijn die zichzelf meer dan terug zal verdienen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je denkt verkeerd: die 6 miljoen is toch al de plee in. Het horrorscenario om Zjorzjinho nu te laten staan is geen optie, dus daar moet je een goede speler voor halen. Als Ajax nu een goede rechtsbuiten haalt, is de 18 miljoen voor Sulejmani toch ook niet opeens de plee in? Dat is het al lang.
Dat Brands destijds de knip heeft getrokken voor Wijnaldum is idd onvergeeflijk, en in principe een ontslag op staande voet en stadionverbod voor het leven waard. Maar dat staat los van Maher, wat gewoon een prima aankoop zou zijn die zichzelf meer dan terug zal betalen.
Sulejmani is al afgeschreven door Ajax, van dat geld ziet de club niks meer terug. Wijnaldum zit er net 1,5 jaar en speelt nog vaak mee. Beetje vreemd van de club om hem nu al af te schrijven (ja, ben het ook eens met je dat hij vrij matig is, maar daar denkt PSV anders over gezien het aankoopbedrag). En dan heb je ook nog Toivonen weer terug vanaf april ofzo. En die jongen is nog echt niet zo maar verkocht van de zomer. Dan heb je er gewoon 3 met een gezamelijke aankoopwaarde van boven de 15 miljoen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Toivonen speelt dus gewoon niet meer dit jaar, zal daarna wel verkocht worden. Wijnaldum mist elk niveau, afschrijven en hopen op een klein transfersommetje, misschien kan-ie nog naar Turkije ofzo. PSV heeft de komende maanden simpelweg geen nummer 10 op enig niveau, of Toivonen en Wijnaldum nu samen 1, 10 of 100 miljoen hebben gekost doet daarbij niet ter zake.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Strootman zou ook nog op 10 kunnen. Achter hem Von Bommel en Hutchinson. Zou ook niet eens zo beroerd zijn.
Je beseft je wel dat PSV uit Europa ligt he? Dus zo'n grote selectie zorgt ook voor problemen, want de helft gaat niet spelen. PSV heeft voor dit seizoen opties zat.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Met alle belangstelling die Maher nu al heeft lijkt het me een redelijk veilige belegging. Al begrijp ik die enorm overdreven waardering voor hem als 'supertalent' ook niet.
Toivonen is zo'n beetje de enige die goed achter de spits kan spelen en gaat waarschijnlijk weg. Dus ik snap niet helemaal wat er zo vreemd zou zijn aan die aankoop, met name omdat Wijnaldum op die positie kennelijk niet uit de voeten kan.
Overigens wat betreft de achterhoede vind ik die Jorgensen nu al na een paar wedstrijdjes 1 van de beste CV's in de eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Overigens wat betreft de achterhoede vind ik die Jorgensen nu al na een paar wedstrijdjes 1 van de beste CV's in de eredivisie.

kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Hij ziet er nu al stukken beter uit dan Alderweireld of Moisander hoor. Die is zo weer weg daar.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik kan die belangstelling in Maher wel begrijpen.
Ritzmaier en van Ooijen zijn gewoon niet goed genoeg.
Engelaar en Hutchinson vertrekken na dit seizoen sowieso.
Van Bommel is ook weer een jaartje ouder en zet er misschien een punt achter.
Toivonen heeft nadat die weer volledig fit is nog maar een contract van een jaar, dus als je er nog wat voor wilt vangen moet je 'm verkopen in de winterstop.
Strootman wordt door iedereen gevolgd en zal in de zomer ook zo goed als zeker weg zijn.
Wat heb je dan nog? Wijnaldum en Hiljemark die nu eerst een half jaar kan wennen.
Desalniettemin hoop ik nog steeds op een rechtsback. Dat is namelijk gewoon 't zwakste punt.
Voor linksback heb je Willems en Pieters, Pieters die hopelijk gaat strijden voor een plek in 't centrum.
Achterin Zanka en Marcelo. Derijck vind ik gewoon net niet. En dan op rechtsback heb je niemand, Manolev is namelijk geen optie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij ziet er nu al stukken beter uit dan Alderweireld of Moisander hoor. Die is zo weer weg daar.
Haha, ja. Dat baseer je zeker op NEC-PSV omdat hij een balletje raak kopte.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Nee. Een verdediger beoordelen op doelpunten lijkt me tamelijk dom.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Strootman op 10?! Van ze lang zal ze leven niet natuurlijk. PSV heeft nu gewoon géén opties, want ze hebben geen nummer 10. Nu staat Wijnaldum daar gedwongen, maar die faler kan dat gewoon niet. Mag PSV zich aanrekenen, maar gedane zaken nemen geen keer. Daarnaast moet Zjorzjinjo misschien wel op de rechtsbuiten aantreden het komende halfjaar.
Maher is daarbij een uitstekende, jonge speler en betaalt zichzelf meer dan terug. Wat is het probleem dan? Dat je Wijnaldum af kunt schrijven? Moet toch. Nee, PSV zou gek zijn om dit buitenkansje te laten lopen. Het zou de beste aankoop van de club zijn in een lange, lange tijd.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Nou nou, ik moet het nog maar zien hoor met die Maher. Het is geen Oscar of Gotze of zo.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Het grootste (enige) Nederlandse voetbaltalent. Let nou maar op.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Van Ginkel is toch ook een voetbaltalent hoor! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee. Een verdediger beoordelen op doelpunten lijkt me tamelijk dom.
Dan heb ik echt geen idee waar je zogenaamde lof vandaan komt. Tegen Napoli ging hij nog gruwelijk de fout in. En NEC en NAC zijn nou niet echt graadmeters he.
Hij kan Bouma en Derijck er niet uitspelen. Dat zegt toch wel voldoende. Maar jij vind hem nu al 1 van de betere CV's in Nederland, ok. Dat neem ik maar met een grote korrel zout.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
club zijn in een lange, lange tijd.
Dat heb ik vaker gehoord over PSV. Eerst in de zomer met Lens en co. Toen in de zomer met Wijnaldum en co. Nu weer met Maher. Ze kunnen beter eens hun echt zwakke punten gaan vervangen. Het middenveld van PSV is echt de minste zorg lijkt me. Zelfs met Wijnaldum.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nou, niet van mij want PSV heeft me toch een stelletje ruk-aankopen gedaan...
En al spelen Manolev, Derijck en Willems mee, Wijnaldum is en blijft de zwakste schakel.
Van Ginkel is toch ook een voetbaltalent hoor!
Mwoah.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Ginkel vind ik ook een fantastisch talent. Samen met Maher de 2 grootste Nederlandse talenten.
Uiteraard worden ze wel overvleugeld door Fischer, maar die is Deens 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Die heeft gelukkig al zo ontzettend veel laten zien i.t.t. Maher en van Ginkel! 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Dan heb ik echt geen idee waar je zogenaamde lof vandaan komt. Tegen Napoli ging hij nog gruwelijk de fout in. En NEC en NAC zijn nou niet echt graadmeters he.
Hij kan Bouma en Derijck er niet uitspelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.