• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.886 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.625 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Cillissen speelt vrijwel nooit en dan kan je wel blij zijn met Ajax maar je carriere ligt stil.

Ik vrees dat hetzelfde zal gebeuren met Nuytinck. Ajax kan in het hart van de defensie niet iemand gebruiken die nog een hoop moet leren. Nuytinck komt op de bank of wordt verhuurd. Dat gun je hem ook niet.

Premier League en dan de onderste regionen daar gedijt Bram het best denk ik.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Of Moisander naar Ajax en Nuytinck naar AZ. Dan zijn de meeste partijen blij (AZ, Ajax, Moisander, Nuytinck en NEC), alleen de NEC-fans niet.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Dat zie ik eerder gebeuren ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)
hou toch op, alsof het Ajaxniveau zo hoog is... T is geen juventus hoor.

En NEC is weer bepaald geen Ajax.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

[/quote]

DBTim

Kun je je Rivaldo nog herinneren bij Barca? Een van de beste spelers van de wereld op dat moment en die "paste niet in z'n systeem." Afgelopen jaar nog trammeland met v Bommel, z'n broek laten zakken in de kleedkamer, Braafheid die hem een klap voor z'n kop geefde. Ruzie met Luca Toni

[quote]Beetje laat maar soit,

Rivaldo kan ik zeker nog herinneren, doordat Van Gaal hem links buiten zette werd hij de beste van de wereld, dat meneer op 10 wou en sindsdien nooit meer het niveau gehaald heeft zegt meer over rivaldo dan van gaal, zou je nou met stoichkov als voorbeeld komen dan ja.

Van Bommel is zelf gewoon lastig lees Bassie!!

Braafheid, voetbalt ie nog??

Luca Toni, tja nooit meer wat van gehoord.

Broek laten zakken,

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ajax vergeleken met NEC is het zelfs Real Madrid.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

1-0 Galaxy tegen Chicago Fire! Keane uit een penalty.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan ben je als club echt serieus te nemen met die voorkeursbehandelingetjes. Opzouten met die gasten, of je gedraagt je normaal of je pleurt op. Met die gasten gaat het vroeg of laat fout.

Voorkeursbehandeling heb ik het niet over. Behandeling op maat, zie Arsenal, of wil je die club niet serieus nemen..

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

2-0, opnieuw Robbie Keane. Mooi op z'n 32ste verjaardag.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Mooi dat ze een keer op een schappelijke tijd spelen voor je.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Haha inderdaad. Elke keer om half 4 opstaan is nou ook niet je van het.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha wat een frustratie. Omdat je favoriete speler hier bij sommigen niet gewenst is? Grow up.

Ik ben niet diegene die de hele dag in dit topic indianenverhalen aan het reproduceren is over Van Persie om duidelijk te maken dat zijn eigen favoriete speler in de spits moet. Jij opgroeien dan maar?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Welke indianenverhalen? D'r zijn toch al een aantal zaken gewoon een feit?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Zoals de reconstructie van de Telegraaf en alle roddels waar Johan Derksen en co mee naar buiten kwamen? Dat zijn feiten?

En dat gepraat over 'rotte appel' enzo. Dat is gewoon bashen om weinig. Heel het elftal heeft gefaald en Van Persie krijgt alle hoon.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Robin van Persie is een fenomenale voetballer, dat zal niemand ontkennen. Wat mij betreft blijft hij nog lang actief in Oranje. Dat neemt niet weg dat er genoeg op hem aan te merken valt, zoals hier al eerder benoemd is? Dat heeft niet zozeer iets met bashen te maken.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Respekked schreef:

En dat gepraat over 'rotte appel' enzo. Dat is gewoon bashen om weinig. Heel het elftal heeft gefaald en Van Persie krijgt alle hoon.

En dat terwijl hij topscoorder was van het Nederlands elftal samen met Rafael van der Vaart!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Zoals de reconstructie van de Telegraaf en alle roddels waar Johan Derksen en co mee naar buiten kwamen? Dat zijn feiten?

Dat terwijl Huntelaar de rotte appel was. Die had gewoon braaf op de bank zijn kans moeten afwachyen, maar toen ie m kreeg faalde hij kansloos.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

De frustatie van Huntelaar is volkomen logisch. Van Marwijk heeft hem voor het EK beloofd dat hij een eerlijke kans zou krijgen, terwijl Bert allang wist hoe hij zou gaan spelen. Daarbij komt ook nog dat Huntelaar nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Die frustatie komt natuurlijk ook voort uit het feit dat Affelay, die 20 minuten in een heel seizoen gespeeld heeft, wel in de basis stond en Huntelaar, die een topseizoen heeft gehad, niet in de basis stond.

Kijk bij Huntelaar weet je niet zeker of het waar is. Bij Van Persie wel. Het zijn feiten dat hij in 2008 die vrije trap van Sneijder afpakte, dat hij in 2010 zei dat Sneijder gewisseld moest worden en dat hij in 2012 niet met de pers wilde praten.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat beweert ook niemand denk ik.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Lefgozer schreef:

Of Moisander naar Ajax en Nuytinck naar AZ. Dan zijn de meeste partijen blij (AZ, Ajax, Moisander, Nuytinck en NEC), alleen de NEC-fans niet.

Van Moisander vraag ik me net zo af of ie voor Ajax geschikt is als Nuytinck hoor.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ikzelf zie het liefst Viergever komen. Hij is snel, opbouwend goed en jong. Lijkt mij een van de grootste talenten centraal achterin.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Ik ben niet diegene die de hele dag in dit topic indianenverhalen aan het reproduceren is over Van Persie om duidelijk te maken dat zijn eigen favoriete speler in de spits moet. Jij opgroeien dan maar?

Zit toch niet zo zielig te doen man. Meerendeel van de verhalen hier over je vriendje zijn feiten die gewoon door media uitgebracht zijn. Of wil je zeggen dat zaken als mediaboycotten en zich compleet afzonderen onzin zijn? Of dat hij in 2010 openlijk riep dat niet hij maar Sneijder eruit moest? Of dat hij in 2008 een vrije trap opeiste die hij niet op te eisen had?

Jij hebt er schijnbaar moeite mee dat je held van zijn plek is gedonderd deze zomer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Van Moisander vraag ik me net zo af of ie voor Ajax geschikt is als Nuytinck hoor.

Ben niet kapot van Moisander, dan nog liever Nuytinck. Maar ik zie liever dat Ajax zich op Viergever richt als vervanger. Daar zie ik ook een toekomstige Oranje international van niveau in.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zit toch niet zo zielig te doen man. Meerendeel van de verhalen hier over je vriendje zijn feiten die gewoon door media uitgebracht zijn. Of wil je zeggen dat zaken als mediaboycotten en zich compleet afzonderen onzin zijn? Of dat hij in 2010 openlijk riep dat niet hij maar Sneijder eruit moest? Of dat hij in 2008 een vrije trap opeiste die hij niet op te eisen had?

Jij hebt er schijnbaar moeite mee dat je held van zijn plek is gedonderd deze zomer.

Sjonge, hij eiste een vrije trap op. Wat ben jij een rotte appel, Robin!

Ik vind het ook jammer dat Van Persie er maar 1 meer in heeft ingelegd dan Huntelaar deze zomer. Maar o.a jij bent alleen maar aan het zoeken naar slakken om zout op te leggen (met als treurig dieptepunt pagina 1 van voetbaltopic#5). De zaken die jij opnoemt daar zou normaal niemand over vallen, maar omdat een heel team een keer slecht draait, is het maar al te makkelijk om een zondebok te zoeken.

Ik weet niet wat wel en niet waar is, ik ben er niet bij geweest. Ik weet wel dat media altijd overdrijven, omdat sensatieverhalen nou eenmaal verkopen.

Ik baal ervan dat het Nederlands Elftal van zijn plek is gedonderd en dat Van Persie er weinig aan heeft kunnen doen om dit te voorkomen. Maar Van Persie zelf is natuurlijk niet van zijn plek gedonderd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Van Persie is keihard van zijn plek gevallen. Heel hard. Als speler, maar nog meer als mens.

En in een kwartfinale een vrije trap opeisen waar vaste nemer Sneijder al achter stond is aardig treurig ja. Dat geeft maar 1 ding aan: dat hij zijn eigen ego belangrijker vind dan het teamproces. Idem in Afrika waar hij bij een wissel roept dat niet hij (ondanks dat ie kut speelde...) maar Sneijder eruit moest. Daarmee verpest je het teamproces. Over 2012 zal ik het maar niet nog eens hebben he.

Ik moet hem niet, maar jij bent zo'n grote fan van hem dat je het net zo goed aan zit te dikken, maar dan in zijn voordeel. Overigens was ik al ruim voor het EK enorm kritisch op hem.

Laten we er maar over ophouden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach gut hij neemt een vrije trap, klaagt een keer over een wissel en wil (om begrijpelijke redenen) niet met de pers parten.... En dan ben je plots een naar mens? Vind het geklaag van bankzitter Huntelaar (en VDV) veel storender eerlijk gezegd. Dat verstoort pas echt het groepsprocess. Als bankzitter moet je je ondersteunend opstellen.

The Almighty schreef:

De frustatie van Huntelaar is volkomen logisch. Van Marwijk heeft hem voor het EK beloofd dat hij een eerlijke kans zou krijgen, terwijl Bert allang wist hoe hij zou gaan spelen. Daarbij komt ook nog dat Huntelaar nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Die frustatie komt natuurlijk ook voort uit het feit dat Affelay, die 20 minuten in een heel seizoen gespeeld heeft, wel in de basis stond en Huntelaar, die een topseizoen heeft gehad, niet in de basis stond.

Kijk bij Huntelaar weet je niet zeker of het waar is. Bij Van Persie wel. Het zijn feiten dat hij in 2008 die vrije trap van Sneijder afpakte, dat hij in 2010 zei dat Sneijder gewisseld moest worden en dat hij in 2012 niet met de pers wilde praten.

Hij heeft toch een eerlijke kans gekregen. Mocht tegen Duitsland invallen en speelde tegen Portugal de gehele wedstrijd.... Zonder enig resultaat overigens. Ik begrijp niet wat daar te klagen viel.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Persie is keihard van zijn plek gevallen. Heel hard. Als speler, maar nog meer als mens.

Je kent hem niet eens, doe niet van die rare uitspraken.

Ik 'dik van Persie verder niet aan', probeer alleen wat tegengas te geven tegen die buitenproportionele hetze. Maar goed, ik heb er al weer teveel tijd ingestopt, dus we houden er maar mee op inderdaad.

Laatste ding, als jij het teamproces zo belangrijk vindt zou ik ook graag een paar pagina's anti-Huntelaar van je lezen. Volgens 'de media' zou deze subtopper zich ook niet al te best hebben opgesteld.

Kortom, enige nuance zou je zeker niet misstaan.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Het is jammer dat er voor Huntelaar (nog) niet een echt alternatief is want hij lijkt mij ook niet bepaald het gezelligste jongetje van de klas. Ik vind zelf dat niks Huntelaars gedrag rechtvaardigt. Je zit bij de selectie van het Nederlands Elftal en je vertegenwoordigt je land. Je steunt de spelers die in het veld staan. Maar in plaats daarvan vond hij het nodig (hoezo een te groot ego?) om met een chagerijnige rotkop rond te lopen en de sfeer te verzieken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als je dan niks over Van Persie's indianen-verhalen mag zeggen, snap ik niet dat de verhalen over Huntelaars gedrag wel voor zeker worden aangenomen ...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Wat mij betreft zijn die verhalen ook met een dikke korrel zou te nemen - voor zover ik me herinner heb ik me hier nergens negatief over Huntelaar uitgelaten. De media wordt alleen nogal eenzijdig geloofd over Van Persie hier. Mensen die dat doen mogen ook de andere verhalen meenemen in hun beoordeling.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.