134.907 gebruikers | 85.730 films | 31.053 regisseurs | 3.508.643 berichten | 4.930.919 stemmen

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 22 december 2011, 10:41 uur

bericht [permalink] geplaatst op 22 december 2011, 16:25 uur
Te gek!
(Bij mijn papieren systeem heb ik bij alle films die op tv kwamen maar waarvoor ik geen interesse had een tekentje geplaatst). Zou best handig zijn zo'n optie op de site.
Maar via zo'n lijstje kan ook. Goed idee. ^O^

bericht [permalink] geplaatst op 25 december 2011, 22:47 uur
In Overigen > Algemeen > Mijn films:

ik heb in mijn account onder mijn films een verlanglijstje aangemaakt.
Met de feestdagen zijn er uiteraard enkele van dit lijstje in mijn bezit gekomen.

iemand een idee hoe je films van een zelf aangemaakte lijst kan verwijderen ?
dit is me niet duidelijk en zou toch wel moeten kunnen vermoed ik

bericht [permalink] geplaatst op 25 december 2011, 23:32 uur
Je klikt op de film uit het lijstje. Bij de film staan links van de poster in een balk diverse links. Als je klkt op verwijder uit mijn lijstje.... is hij verwijderd.
Op die manier kan je ook weer andere films toevoegen.

bericht [permalink] geplaatst op 9 maart 2012, 17:24 uur
Als ik door mijn 'Filmijsten' (inclusief 'mijn films') scroll vind ik het jammer dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen een 'grote' map en kleine mapjes. Zo heb ik nu al vijf (grote) mappen over het IFFR staan en dertien (grote) mappen over de (Wereld)Cinema. Kan er geen mogelijkheid gemaakt worden dat je een grote map aanmaakt en daar kleinere maps in kan plaatsen? Voorbeeld.

Open:
Grote Map: IFFR
Kleine Map: 2008
Kleine Map: 2009
Kleine Map: 2010
Kleine Map: 2011
Kleine Map: 2012

Dicht:
Grote Map: IFFR

bericht [permalink] geplaatst op 9 maart 2012, 17:44 uur
Je kan wel submappen aanmaken.

bericht [permalink] geplaatst op 9 maart 2012, 18:03 uur
Dat klopt. Maar ik zou graag de mogelijkheid willen hebben dat je op de hoofdmap klikt en daar dan die submappen uitkomen en vise versa.

Neem als voorbeeld de map Fietsen. Met als submappen: Frankrijk, Nederland en Spanje. Deze blijven gewoon onder elkaar staan terwijl ik graag een functie erbij zou willen om die als gebruiker zelf te openen of niet. Zodat we niet al die submappen te zien krijgen. Plus het scheelt scrollwerk en het ruimt makkelijk op. Snap je? :)

bericht [permalink] geplaatst op 9 maart 2012, 21:22 uur
Ja, zou inderdaad wel een handige toevoeging zijn.