Meningen
Hier kun je zien welke berichten cynta als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
American Crime, An (2007)
Zelf vond ik de film redelijk.
Overtuigend acteerwerk door Ellen Page, maar de rest vond
ik te Amerikaans. Vooral het script.
Hier door leefde ik niet heel erg mee met de hoofdpersoon.
Baantjer het Begin (2019)
Alternatieve titel: Amsterdam Vice
Prima film.
Wel jammer dat het vaak onverstaanbaar is, heb de ondertiteling maar aangezet.
En het baantjer gevoel van de serie mist.
Black Water (2007)
Spannende film.
Realistisch neergezet.
Lekker langzaam opgebouwd.
Deed me een beetje denken aan 'Open water'.
enige minpuntje vond ik dat er af en toe te langdradige
stukken inzaten.
Body Language (2011)
Ik wist dat ik geen hoge acteerprestaties moest verwachten, en om het verhaal hoef je ook niet te kijken, maar dat zelfs de dansscenes om te janken waren had ik niet verwacht. tijdens elke dansscene worden er special effects toegevoegd, waardoor het alleen nog maar knulliger lijkt en het net lijkt of ze de dansscenes niet zelf doen. Erg jammer want ze kunnen zo goed dansen.
Brothers (2009)
Jammer. Het verhaal staat letterlijk op de achterkant van de dvd-hoes. Ik verwachtte dat dat iets vertelde over ongeveer het eerste half uur van de film. Erg oppervlakkig en cliche. Hadden ze veel meer van kunnen maken.
Call Girl (2012)
+ Goed geacteerd
+ Boeiend verhaal
- Te lange speelduur
- Personages hadden wat meer uitgewerkt kunnen worden
Centurion (2010)
Aardig filmpje. Niet origineel en voorspelbaar, maar bleef redelijk boeien door de mooie opnamens.
Change-Up, The (2011)
Collector, The (2009)
Kijkt lekker weg. Bij vlagen spannend, en ik zat meteen in de film.
Redelijk acteerwerk. Enige minpunten zijn dat er erg veel cliche's in zitten, het verhaal niet heel erg origineel is en het kleine meisje acteert wat minder.
Maar aangename verrassing als je er niet te veel van verwacht.
Eetclub, De (2010)
Alternatieve titel: The Dinner Club
Jammer. Blijft een beetje steken op het niveau van een gemiddelde GTST aflevering.
Het had allemaal veel spannender kunnen zijn, maar bleef erg oppervlakkig.
Fritt Vilt II (2008)
Alternatieve titel: Cold Prey II
Gone Baby Gone (2007)
Sterk acteerwerk van Casey Affleck, maar dat is ook het enige lichtpuntje. De rest van de film is erg clichematig met als dieptepunt het script. Kijkt redelijk lekker weg, maar had er veel meer van verwacht.
I Love You Phillip Morris (2009)
Viel me erg tegen. Werd nergens echt grappig, en op de momenten dat je met de personages mee moest leven, kwam dit niet geloofwaardig over.
Joneses, The (2009)
Ik had er net wat meer van verwacht. Erg leuk verhaal waar veel meer in had gezeten. Eerste helft is leuker dan de tweede helft. Wordt erg voorspelbaar en saai tegen het eind. Wel vermakelijke film.
Lovely Bones, The (2009)
Stanley Tucci speelt zijn rol erg goed, de scenes waarin hij zit vond ik dan ook leuk om naar te kijken. Voor de rest stelde de film me erg teleur. De zogenaamde mooie poëtische teksten stoorde me heel erg. Hierdoor leefde ik totaal niet met het meisje mee. De tussenwereld is mooi gemaakt, maar in combinatie met die te zoete teksten hield ik geen glazuur meer over op mn tanden.
Erg jammer, had zo leuk kunnen zijn.
My Bloody Valentine (2009)
Alternatieve titel: My Bloody Valentine 3D
Ja, zo slecht zie je ze niet vaak. Niet spannend, voorspelbaar en met de personages leefde ik geen moment mee, omdat je als kijker niet meer te weten komt dan hun naam en wie het met wie heeft gedaan. Erg jammer.
Passengers (2016)
Viel me zo tegen. Eerste helft nog wel aardig daarna totaal ongeloofwaardig met te veel clichés. Heb me kapot zitten ergeren.
They Look Like People (2015)
Eergister gezien op het Imagine filmfestival. Knap gemaakte low budget film met maar drie acteurs.
Bleef boeiend door de personages, hoewel die wat mij betreft nog wat verder uitgewerkt hadden kunnen worden. Meer een psychologisch drama dan thriller/horror, hoewel de spanning heel de film voelbaar is.
Wat Is Dan Liefde (2019)
Gezien op het filmfestival. Kijkt heerlijk weg.
Heb me geen seconde verveeld.
What's Your Number? (2011)
Kijkt lekker weg. Wel voorspelbaar maar de vaart zit er goed in, waardoor het niet vervelend wordt. Leuk voor tussendoor.