Meningen
Hier kun je zien welke berichten Onedin als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
1BR (2019)
Ik vond het toch wel een verrassende film moet ik zeggen.
Toch wel obscuur waar het allemaal heengaat.
Ook wel een concept wat ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Ik bleef best wel geboeid kijken om de climax te zien.
Zeker een aanrader deze film.
Asher (2018)
Gisteren gezien,zeker de moeite waard vond ik.
Met een goede rol van Famke Janssen.
Een toch wel wat langzame duistere film moet ik zeggen.
Dark Encounter (2019)
Toch wel een twijfelgeval gezien de uitbundige reacties op imdb.
Ik vond de film zeker niet slecht,maar ook geen topper.
Een aardige mysterieuze film dat wel.
Girl on the Third Floor (2019)
Ik ging er onbevangen in en vond de film zeker de moeite waard.
Geen hoogvlieger ,maar het raakte me wel.
De zoveelste film over een huis waar iets niet pluis is uiteraard.
Heb er velen gezien,maar deze kon er goed mee door.
Inheritance (2020)
Een aardige film,maar meer ook niet.
Had er toch wel wat meer van verwacht.
Het was meer een soort van TV film vond ik.
Had meer ingezeten,dochter krijgt....en doet ontdekking van.....
Little Stranger, The (2018)
Mooie,maar trage film met sfeervolle beelden en goede acteerprestaties moet ik zeggen.
Klein beetje bovennatuurlijke film.
Zeker niet voor het grote publiek,maar kon mij wel bekoren.
Zeker een rustpunt tussen alle actiefilms en superhelden films.
Look Away (2018)
Gisteren gezien,was positief verrast en het acteren was dik in orde.
Een film met een vleugje horror,thriller mystiek.
My Dinner with Hervé (2018)
Prachtige mooie sympathieke film over het leven van deze kleine acteur.
Veel komische momenten ,maar ook dramatische gebeurtenissen uit het leven van Hervé Villechaize .
Wel een voordeel als je de hoofdrolspeler kent uit zijn verleden wat betreft tv serie.
Peppermint (2018)
Aardige wraakfilm van het genre death wish.
Wel een beetje ongeloofwaardige scenes .
Keek wel lekker weg vond ik
Nog net geen B film,maar ook niet A film waardig moet ik zeggen.
Vivarium (2019)
Best een opmerkelijke film vond ik het.
Op de één of andere manier blijf je geboeid kijken .
Het concept is nog niet eerder langs geweest naar mijn weten.
Wellicht is deze toch wel vreemde film niet voor iedereen.
Wolf Hour, The (2019)
Best een intrigerend verhaal moet ik zeggen.
Erg traag dat wel,maar heb me best vermaakt met de film.
You Should Have Left (2020)
Zeker geen slechte film.
Het is meer een soort bovennatuurlijke thriller met wat horror elementen.
Keek lekker weg moet ik zeggen.