Meningen
Hier kun je zien welke berichten richette als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Addicted (2014)
Voor een film met zo'n verhaal is het wel extreem braaf allemaal.
Zeker geen goede film. Beroerd geacteerd ook
Almost Famous (2000)
Hoofdrolspeler patrick fugit acteerd extreem slecht en toch is het een goede film.maar waarom ze deze prutser de hoofdrol hebben gegeven snapt geen mens
Delinquents, The (1989)
Elvis on Tour (1972)
Alternatieve titel: Elvis on Tour in Multiple-Screen
Zijn stem is niet super hier. Kwam waarschijnlijk door het vele toeren, waar zijn stem niet meer gewend aan was na de vele films in de jaren 60.
Niet super meer??????
Heb jij geluisterd?
An american trilogy
Bridge over troubled water
hoe ontzettend goed dat is???!!!!!
Elvis: That's the Way It Is (1970)
Hier maak je een cruciale fout. Elvis bepaalde voor de volle honderd procent welk materiaal hij opnam en de setlists van zijn concerten (behalve voor de speelfilms). De colonel zei altijd dat Elvis de artiest was en hij de zakenman...en zo bleken ze een gouden team.
Elvis zong tijdens zijn Vegas shows, naast eigen materiaal, inderdaad veel (toen) eigentijdse covers. De live versie van Bridge is velen malen beter...dit is slechts een repetitie.
Verder...mooie film! Juist die joligheid maakt het leuk, zo was de man nou eenmaal...
Inderdaad
Overduidelijk een comment van iemand met 0 verstand van elvis en alles waar deze fantastische artiest voor stond!
Fear (1990)
Girls with Balls (2018)
schandelijk slechte film.
Hysterisch, slecht geacteerd.
Amper een verhaal in te ontdekken en "humor"die nergens grappig word.
Good Dinosaur, The (2015)
Wat een stortvloed aan negativiteit. Deze film verdiend meer dan dat.
Vind het zelf een mooie film met prachtige animatie.
Lizzie Borden Took an Ax (2014)
Alternatieve titel: Lizzie Borden Took an Axe
Aparte film met totaal misplaatste filmmuziek.maar zeker de moeite waard
Point Break (2015)
Point Break van Kathryn Bigelow met rollen voor onder andere Keanu Reeves en Patrick Swayze heb ik altijd een vrij sterke film gevonden. Had dan ook mijn twijfels over deze remake. Totdat ik beelden zag van een making off waarbij de wingsuit stunt centraal stond. Daar was ik vrij onder de indruk van, dus ja, deze nieuwe versie van Point Break moest en zou ik een keer zien.
Ik had werkelijk waar geen idee wie deze film had geregisseerd, en nu pas zie ik dan ook dat het Ericson Core, de man achter het vrij sterke Invincible uit 2006 met Mark Wahlberg is. Van de cast kwam alleen Edgar Ramirez mij bekend voor, ondanks dat Luke Bracey in films als G.I. Joe: Retaliation, November Man en recentelijk nog in Hacksaw Ridge speelde. Zelfde verhaal als met Teresa Palmer, ook gespeeld in Hacksaw Ridge. Vermoed dat zij dan de geliefde van de hoofdrolspeler was. Ook haar in andere films gezien, maar schijnbaar niet echt indruk op mij kunnen maken, want ze kwam me niet bekend voor. Dus uiteindelijk blijkt de voor mij onbekende cast toch niet zo onbekend te zijn. Toch viel de cast me in het totaal nogal tegen.
Point Break kent niet al te sterke personages, zo vond ik Bodhi nog het sterkste personage. De film kan totaal niet tippen aan de versie uit 1991. Daar speelden Reeves en Swayze nog beide zeer naar behoren. In deze versie is dat wel het geval met Bodhi, maar valt Utah zwaar tegen. De film is helaas niet spannend en de actiescènes zijn niet meer dan redelijk. Pluspunt is wel dat de film een aantal waanzinnige stunts bevat, die eveneens waanzinnig in beeld worden gebracht. Helaas is dat het enige spektakel dat Point Break echt kan bieden. Voor de rest is het helaas maar een tegenvallende bedoeling.
Reeves speelde na behoren?
Die gast zet daar een van de slechtst geacteerde rollen ooit neer.
Rambling Rose (1991)
Ontzettend goeie film met een van de mooiste scenes ooit.waar diane ladd het opneemt tegen de arts en eigen man.ongelooflijk mooi.
Swingers (2002)
Nonsens. "Emo"-muziek zit hooguit op 2 plekken in de film en dan ook nog eens erg zacht met een "afstands-reverb" erop.
Typecasting... Sertons als gevoelige man. Zie ik niet zo vaak. De andere acteurs heeft men nooit elders gezien. Dus dat gaat al niet op. Stereotype personages? Dat mag je dan eens uitleggen. Wat is er bv. stereotype aan een onzekere vrouw die zelf dit avontuur opzoekt?
Raar dat de film juist door de swingersgemeenschap als zeer realistisch wordt omschreven. Juist de voor- en tegens komen bij hen binnen.
Preutse poging? En softporno erotiek? Mijn hemel... Wat is dat? Alles dat meer is dan het standaard kiss-and-fadeout? Of moest het meteen weer op z'n 70's plat uitgelicht met bossen schaamhaar. Zeg het maar
Geef eens een voorbeeld...
Wat is volgens jou de moraal dan?
De enige die kritiek heeft gehad is jouw vriend De Kok maar ook daar verschillen de meningen nogal. Zijn rol was script technisch ook het meest moeilijk.
Over de rest was iedereen het redelijk unaniem eens.
Volgens mij heb je eerder problemen met het thema en dat mag natuurlijk, maar je staat redelijk alleen in het lijstje dat jij opnoemt. En dat is ook niet erg natuurlijk.
Gewoon een schandalig lijstje met een grote hoop onzin.
Vind het een erg sterke film met bijzonder goed acteerwerk.
Komt op mij juist zeer realistisch over.
ook over de muziek geen enkele klacht van mijn kant.
Alsjeblieft juist meer van dit soort films en vooral in deze kwaliteit.
The Professor (2018)
Alternatieve titel: Richard Says Goodbye
fantastische film met geweldig acteerwerk van johnny depp.
Op de een of andere manier begrijp je hem op vele punten en heb je gelijk een band met hem.
Sterk verhaal en zeer goed gebracht.
Ik vond het echt een topper!
What They Had (2018)
Waanzinnig mooie film die mij erg heeft aangegrepen. Mijn vader heeft Alzheimer dus de emotie komt hard binnen.
Prachtig geacteerd ook.
Een must om te zien.
Wrong Turn 4: Bloody Beginnings (2011)
Stukken beter dan het dramatisch slechte derde deel.
Geenszins een hoogstandje maar in het genre echt prima te doen.
Goede openingsscene ook!