• 17.011 nieuwsartikelen
  • 181.487 films
  • 12.520 series
  • 34.650 seizoenen
  • 654.232 acteurs
  • 200.211 gebruikers
  • 9.449.617 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten fabiantrucker als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Duel (1971)

Het enige na-deel in de film vind ik.. zo'n vrachtwagen haalt minimaal 85 dus.. dat kan al niet..

en het is een gigantische roestbak.. een Peterbilt type weet ik niet echt .. ik denk een 379.

Maar zo'n ding moet amper starten.. endan wie gaat er met zo'n ding de weg op...

en zo een Peterbilt in deze staat haalt de 55 nog niet eens.. dus dat vind ik de minder reallistische kanten..

Bovendien vind ik het wel een spannende film!

Maar des ondanks dat toch een 4,5!