• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.566 films
  • 12.525 series
  • 34.661 seizoenen
  • 654.285 acteurs
  • 200.230 gebruikers
  • 9.450.809 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten xx-ivaantje-xx als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

After.Life (2009)

Alternatieve titel: After Life

Ik vond het wel een goede film... ik ben de hele tijd geboeid gebleven en ik vond het erg spannend. Alleen erg deprimerend op het eind! vooral omdat haar vriend denkt dat ze nog leeft en niemand hem wilt geloven.
het eind van de film is wel goed voor nog een 2e deel van deze film, maar ik vond het echt een K*t eind! gaat ze alsnog dood en hij ook!

je ziet zo wel hoe erg je iemand kan beinvloeden als die helemaal is afgezonderd van de rest van de wereld.