• 8.985.316 stemmen

Wycliffe

Wycliffe seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Wycliffe? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Wycliffe.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Wycliffe (Seizoen 5) dateert van 1997.

Wycliffe Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Wycliffe? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Wycliffe seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Wycliffe Serie Informatie

Wycliffe is een Misdaad / Drama-serie uit 1994-1998. Geregisseerd door Alan Wareing met onder meer de acteurs Jack Shepherd, Jimmy Yuill en Helen Masters .

Charles Wycliffe is hoofdinspecteur van de politie in Cornwall. Bijgestaan door zijn naaste medewerkers Lucy Lane en Doug Kersey wordt op de plaats-delict een kleine politiepost gevestigd en gezamenlijk proberen ze de moordenaar te vinden. Voor Wycliffe is het altijd weer een hele toer om te achterhalen hoe de ingewikkelde vrienden- en familiebanden in de dorpjes in elkaar zitten. Zelf is hij niet altijd even vriendelijk naar de dorpsbewoners, zo geeft hij bijvoorbeeld nooit iemand een hand. Maar op zijn geheel eigen wijze, teruggetrokken en nadenkend, voegt hij de informatie samen die hij zelf verzameld. Uiteindelijk vallen dan de puzzelstukjes op hun plaats.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,50 met in totaal 6 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.