• 8.985.812 stemmen

Early Edition

Early Edition seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie Early Edition? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Early Edition.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Early Edition (Seizoen 4) dateert van 1999.

Early Edition Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van Early Edition? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Early Edition seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Early Edition Serie Informatie

Early Edition is een Drama / Fantasy-serie uit 1996-2000. Geregisseerd door Gary Nelson met onder meer de acteurs Kyle Chandler, Shanésia Davis en Fisher Stevens .

Gary Hobson was een doodgewone beurshandelaar in Chicago, totdat zijn vrouw hem verliet en hij in een hotelkamer is gaan wonen. Sindsdien verschijnt elke ochtend om 6:30u een mysterieuze oranje kat voor zijn deur samen met de Chicago Sun-Times-krant van morgen. Gary weet niet waar deze krant vandaan komt en waarom hij hem elke dag krijgt, maar besluit de krant te gebruiken om mensenlevens te redden en rampen te voorkomen. Hij krijgt hierbij hulp van zijn vrienden Chuck en Marissa.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,51 met in totaal 36 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.