• 8.978.862 stemmen

1 seizoen

Alternatieve titel: Dan Brown's The Lost Symbol

Status: Geannuleerd

Genre: Mystery / Thriller

Ontwikkeld door: Anna Culp, Brian Grazer, Dan Dworkin, Daniel Cerone, Francie Calfo, Samie Kim Falvey, Ron Howard, Frank Siracusa en Jay Beattie

Met onder meer: Ashley Zukerman, Eddie Izzard en Valorie Curry

Release datum: donderdag 16 september 2021

Eerst uitgezonden op: Peacock (Verenigde Staten)

Plot The Lost Symbol

We volgen de vroege avonturen van de beroemde Harvard-symbololoog Robert Langdon. Wanneer zijn mentor wordt ontvoerd, komt Langdon terecht in een reeks dodelijke puzzels. Hij zal deze puzzels op moeten lossen om zo zijn mentor te bevrijden. De CIA dwingt hem naar een taskforce waar hij een huiveringwekkende wereldwijde samenzwering ontdekt.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over The Lost Symbol

avatar van AniSter

AniSter

vrijdag 17 december 2021
The Lost Symbol seizoen 1 Prima serie met een prima cast. De verhalen van Dan Brown spelen zich in een snel tempo af: de ene gebeurtenis volgt direct op de andere. Lastig om pauzes in te lassen bij het lezen van zijn boeken. Dat was ook het enige dat ik miste bij deze serie: hier zaten meerdere en soms te lange loze stukken in waarin iets teveel werd gepredikt en geneuzeld. Afgezien van dat minpunt vond ik het een boeiende serie, mede door de puzzels en de locaties, met enkele spannende momenten.