• 8.985.908 stemmen

Goosebumps

Goosebumps seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie Goosebumps? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Goosebumps.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Goosebumps (Seizoen 4) dateert van 1998.

Goosebumps Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van Goosebumps? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Goosebumps seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Goosebumps Serie Informatie

Goosebumps is een Fantasy / Horror-serie uit 1995-1998. Geregisseerd door Ron Oliver met onder meer de acteurs en R.L. Stine .

Goosebumps vindt plaats in een vreemde werkelijkheid, waar niets is wat het lijkt. Normale kinderen zitten opgesloten in deze wereld en worden blootgesteld aan de vreemde gebeurtenissen die deze wereld te bieden heeft. In elke situatie moeten ze een manier vinden om zichzelf eruit te krijgen. Van kwade Halloween maskers tot weerwolven. Van vogelverschrikkers tot enge poppen. Van pretparken waar het spookt tot speelgoed dat tot leven komt. In Goosebumps kan het allemaal. Gebaseerd op de populaire kinderboekenreeks van R.L. Stine.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,12 met in totaal 42 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.