ad

Met onder meer: Danny John-Jules, Craig Charles en Chris Barrie

Release datum: 15 februari 1988

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Red Dwarf

Dave Lister werkt aan boord van het mijnschip 'Red Dwarf'. Hij heeft tegen de regels in zijn kat meegenomen en moet nu zijn straf uitzitten. Na drie miljoen jaar wordt hij wakker, met op het schip alleen nog een hologram van technicus Arnold J. Rimmer en Holly, de computer van het schip en een verre afstammeling van zijn kat.

Alle Media

Meningen over Red Dwarf

avatar van Baggerman

Baggerman

zaterdag 19 december 2015
Red Dwarf seizoen 7 'Tikka to Ride' vind ik toch een van de beste episodes van Red Dwarf ooit. Deze aflevering zit qua script ontzettend goed in elkaar. Men tijdreizen kun je natuurlijk ook leuke geintjes uithalen. ATTENTION: SPOILER ALARM!
Uiteindelijk blijken de mannen van Red Dwarf verantwoordelijk voor de moord op Kennedy en tevens voor alle complottheorieën die daaruit voortvloeiden. Werkelijk fenomenaal geschreven door iemand die zeker goed op de hoogte is van de moord op Kennedy en de complottheorieën.
avatar van Baggerman

Baggerman

zaterdag 12 december 2015
Red Dwarf seizoen 1 'You're a complete and total smegghead!!!'

Die had ik jarenlang als foutmelding op mijn computer. Waarom Red Dwarf in Nederland geen succes is geworden weet ik niet, maar in Groot Brittanië is het verworden tot een cultus.

Vrijwel zonder aliens en met een cast van slechts 4 tot 5 personen wist men 8 seizoenen lang de lachspieren te prikkelen met leuke scripts en vondsten. Tijdreizen, vreemde vrirussen, parallelle universums een geweldige arodieën op bekende boeken, series en films.

Beste aflevering van alle seizoenen vind ik die waarin de crew de oorzaak blijkt te zijn van de moord op Kennedy! Zit werkelijk briljant in elkaar en neemt alle complottheorieën op de hak.