• 8.985.823 stemmen

Bananas in Pyjamas

Bananas in Pyjamas seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Bananas in Pyjamas? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Bananas in Pyjamas.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Bananas in Pyjamas (Seizoen 5) dateert van 1999.

Bananas in Pyjamas Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Bananas in Pyjamas? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Bananas in Pyjamas seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Bananas in Pyjamas Serie Informatie

Bananas in Pyjamas is een Familie-serie uit 1992-1999. met onder meer de acteurs Ken Radley, Nicholas Opolski en Sandie Lillingston .

Bananas in Pyjamas draait om twee bevriende antropomorfe bananen in blauw-witte streepjespyjama's genaamd B1 en B2. Ze hebben veel plezier met elkaar en spelen graag met de drie teddyberen Amy, Lulu en Morgan. Verder bezoeken de bananen ook graag hun vriend Rat in een Hoed. De personages houden ervan om sappige honingkoek en gele jam te eten. De bananen, de knuffels en Rat in een Hoed wonen allemaal in de zogenoemde Knuffellaan.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 1,10 met in totaal 5 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.