• 8.985.579 stemmen

American Crime Story

American Crime Story seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie American Crime Story? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van American Crime Story.

Het laatste bij ons bekende seizoen van American Crime Story (Seizoen 4) dateert van 2023.

American Crime Story Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van American Crime Story? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over American Crime Story seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

American Crime Story Serie Informatie

American Crime Story is een Misdaad / Drama-serie uit 2016-2023. Geregisseerd door Ryan Murphy met onder meer de acteurs Darren Criss, Sterling K. Brown en Edgar Ramírez .

American Crime Story vertelt de verhalen van wereldberoemde misdaadzaken die veel stof deden opwaaien. De zaak van O.J. Simpson wordt gezien vanuit het perspectief van de advocaten die onderhandelen achter de schermen en manoeuvreren tussen beide zijden van de rechtbank. Een combinatie van vertrouwen vanuit de vervolgers, sluwheid vanuit de verdediging en de geschiedenis met de Afro-Amerikaanse gemeenschap van de LAPD geeft de jury wat ze nodig had: redelijke twijfel. De moord op modegigant Gianni Versace werd tevens breeduit in de pers besproken en liet meer dan genoeg vragen achter voor alle betrokkenen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,92 met in totaal 225 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.