• 8.985.897 stemmen

Mindhunter

Mindhunter seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie Mindhunter? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Mindhunter.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Mindhunter (Seizoen 2) dateert van 2019.

Mindhunter Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van Mindhunter? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Mindhunter seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Mindhunter Serie Informatie

Mindhunter is een Misdaad / Drama-serie uit 2017-2019. Geregisseerd door David Fincher met onder meer de acteurs Jonathan Groff, Holt McCallany en Hannah Gross .

Een FBI-agent van de Elite Serial Crime Unit ontwikkelt nieuwe vormen van gedragsanalyse om seriemoordenaars en verkrachters op te pakken. Met zijn onorthodoxe aanpak weet hij vele successen te boeken. Maar tegenover elk succes staat een niet zo leuke prijs.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 4,11 met in totaal 707 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.