ad
  • 8.146.307 stemmen

13 Reasons Why

13 Reasons Why seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie 13 Reasons Why? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van 13 Reasons Why.

Het laatste bij ons bekende seizoen van 13 Reasons Why (Seizoen 4) dateert van 2020.

13 Reasons Why Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van 13 Reasons Why? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over 13 Reasons Why seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

13 Reasons Why Serie Informatie

13 Reasons Why is een Drama / Mystery-serie uit 2017-2020. Het is geregisseerd door Jessica Yu met onder meer de acteurs Dylan Minnette, Katherine Langford en Grace Saif .

Clay Jensen is een jongeman die op een dag thuiskomt en een mysterieuze doos met z'n naam erop aantreft. De inhoud bestaat uit een stel cassettes waarop zijn klasgenoot Hannah Baker te horen is. Het lugubere aan het geheel is dat Hannah, op wie Clay overigens verliefd was, twee weken eerder zelfmoord heeft gepleegd. Op de cassettes legt ze uit dat ze dertien verschillende redenen had om haar leven te beëindigen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,47 met in totaal 352 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.