• 8.985.839 stemmen

Nanatsu no Taizai

Nanatsu no Taizai seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Nanatsu no Taizai? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Nanatsu no Taizai.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Nanatsu no Taizai (Seizoen 5) dateert van 2021.

Nanatsu no Taizai Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Nanatsu no Taizai? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Nanatsu no Taizai seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Nanatsu no Taizai Serie Informatie

Nanatsu no Taizai is een Animatie / Actie-serie uit 2014-2021. Geregisseerd door Toshimasa Ishii met onder meer de acteurs Yuki Kaji, Sora Amamiya en Aoi Yuki .

De "Zeven dodelijke zonden" is een groep ridders die samen het koninkrijk van Britannia omver hebben geworpen. Er wordt gezegd dat deze zijn uitgeroeid door de Heilige Ridders maar sommige mensen zeggen dat ze nog steeds bestaan. Tien jaar na de val van het koninkrijk hebben de Heilige Ridders het koninkrijk overgenomen en de koning vermoord. Ze zijn de nieuwe vreselijke heersers van het land. Elizabeth, de derde dochter van de koning, gaat op avontuur om de "Zeven dodelijke zonden" te vinden en hun hulp te vragen om het koninkrijk terug te veroveren.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,36 met in totaal 25 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.