Mijn Series +

Poldark - Seizoen 1 (1975-1976)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Romantiek

ontwikkeld door Richard Beynon
met Ralph Bates, Robin Ellis en Jill Townsend

De 18e-eeuwse soldaat Ross Poldark keert na het vechten in de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog terug naar zijn woonplaats in Engeland. Hij treft zijn woonplaats echter in volledig andere staat aan dan toen hij vertrok. Niet alleen moet hij zich weer aanpassen aan het leven als burger, maar ook aan het feit dat zijn grote liefde aan hem ontglipt lijkt te zijn. Daarnaast raakt Ross verwikkeld in een vete met de lokale industrieel George Warleggan.

1. Aflevering 1
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
avatar van Dogie Hogan
In 2015 is van Poldark een nieuwe TV-serie gemaakt, met tot nu toe 5 seizoenen: Poldark (TV Series 2015– ) - Reference View - IMDb