• 8.985.424 stemmen

Meisje van Plezier - Seizoen 1 (2017)

Show titel: Meisje van Plezier

Ontwikkeld door: Halina Reijn en Robert Post

Met: Angela Schijf, Peter Paul Muller en Roeland Fernhout

Datum van release: zondag 10 september 2017

Eerst uitgezonden op: Videoland (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 1 via Videoland

Plot Meisje van Plezier

Meisje van Plezier volgt huisvrouw Nadine, die na het vreemdgaan van haar man haar onafhankelijkheid hervindt door als highclass-escortgirl te beginnen. Voor de zorgzame, maar levenslustige Nadine heeft altijd alles in het teken van haar gezin gestaan. Achter de façade van afhankelijkheid schuilt echter een krachtige vrouw met een enorme levenshonger. Ze komt dan ook volledig tot bloei op het moment dat ze dacht dat ze het allerdiepst zou vallen.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

10 september 2017 (38 minuten)

De donkere dagen voor Nadine lijken dit jaar voor Nadine niet meer op te klaren. Ze besluit als highclass-escortgirl te beginnen en gooit zo haar helen leven over een andere boeg.

10 september 2017 (43 minuten)

Voor Nadine breekt een emotionele tijd aan. Wie kan ze nog vertrouwen? Ze zal alles wat er is gebeurd een plek moeten geven.

10 september 2017 (40 minuten)

Nadine gaat aan de slag als kamermeisje in een hotel, waar ze een vreemd verzoek krijgt van een gast.

10 september 2017 (41 minuten)

Nadine gaat in op het verzoek van Meryem. Ondanks dat het haar niet tegenvalt, spreekt ze af dat dit eenmalig is.

10 september 2017 (43 minuten)

Nadine gaat akkoord met de verkoop van het huis, omdat ze een nieuw leven wil beginnen. Ze ontdekt dat het escortwerk haar meer biedt dan alleen geld.

10 september 2017 (45 minuten)

Nadine krijgt een kans als highclass-escort, maar dreigt het contact met haar kinderen te verliezen. Xanna ontdekt dat Lina een geheim heeft en probeert haar vertrouwen te winnen.

10 september 2017 (45 minuten)

Nadine wil haar eigen agenda bepalen en komt in aanvaring met Meryem. Sander probeert Nadine te overtuigen om te stoppen als escort.

10 september 2017 (40 minuten)

Nadine bekommert zich om een collega en maakt Meryem tot haar vijand. Remco begint te twijfelen aan zijn keuze en voelt nog steeds veel voor Nadine.

wtf is dit nou weer.

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

Behoorlijk slecht dat is het alvast zeker. Als een serie met dit onderwerp, dergelijke titel en Angela Schijf in de hoofdrol mij op geen enkel moment ook maar een beetje kon boeien. Ja dan doe je toch echt vanalles fout... .

Scenario's zwak, acteerwerk, (zeer) zwak, visueel weinig tot niks, nee ze hadden hier veel richtingen mee kunnen uitgaan maar deze was toch echt de verkeerde naar mijn idee.

Blijkbaar dan wel populair genoeg voor een tweede seizoen? Ben benieuwd welke kijker dit wel kon appreciëren, de (te) jonge tiener die voldoende heeft aan de behoorlijk brave beelden van Schijf? De huisvrouw die vastzit in de sleur en/of een man heeft die haar heeft laten zitten en zich herkent in Schijf? Ik ben in feite echt benieuwd.