• 11.708 nieuwsartikelen
  • 9.055.399 stemmen

Meisje van Plezier - Seizoen 2 (2019)

Show titel: Meisje van Plezier

IMDb beoordeling: 7,1 (533)

Afleveringen: 10

Speelduur: 6 uur en 51 minuten

Ontwikkeld door: Halina Reijn en Robert Post

Met: Angela Schijf, Roeland Fernhout en Peter Paul Muller

Oorsprong: Nederland

Datum van release: donderdag 17 oktober 2019

Eerst uitgezonden op: Videoland (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 2 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Meisje van Plezier

Meisje van Plezier volgt huisvrouw Nadine, die na het vreemdgaan van haar man haar onafhankelijkheid hervindt door als highclass-escortgirl te beginnen. Voor de zorgzame, maar levenslustige Nadine heeft altijd alles in het teken van haar gezin gestaan. Achter de façade van afhankelijkheid schuilt echter een krachtige vrouw met een enorme levenshonger. Ze komt dan ook volledig tot bloei op het moment dat ze dacht dat ze het allerdiepst zou vallen.

Afleveringen Seizoen 2 (2019)

1. Aflevering 1

17 oktober 2019 (41 minuten)

Nadine ondervindt van alle kanten moeilijkheden bij het opzetten van haar high-class escortbureau en moet beslissen hoe ze het aan wil pakken om een succes te worden.

2. Aflevering 2

17 oktober 2019 (40 minuten)

Nadine krijgt de kans om haar eerste grote klus binnen te slepen, maar moet voorkomen dat de klant er achter komt dat ze nog geen meisjes heeft. Ondertussen probeert ze privé alle ballen in de lucht te houden.

3. Aflevering 3

17 oktober 2019 (40 minuten)

Terwijl het met Nadine's bedrijf voor de wind gaat, besluit Remco tot Nadine's onvrede dat hij de kinderen vaker wil zien.

4. Aflevering 4

17 oktober 2019 (42 minuten)

Nadine's nieuwe meisjes presteren niet als gehoopt en Nadine's bedrijf dreigt te mislukken. Remco en Sander worden gedwongen samen te werken aan een reclamecampagne.

5. Aflevering 5

17 oktober 2019 (44 minuten)

Een oude deal zorgt voor problemen bij Nadine's escortbureau. De vriendschap met Sander komt op het spel te staan als hij zijn gevoelens voor Nadine niet kan beheersen.

6. Aflevering 6

17 oktober 2019 (41 minuten)

Terwijl de gemeente de vergunning van Ladies on Top dreigt in te trekken, probeert Nadine haar meisjes bij The Lounge aan het werk te krijgen, tot onvrede van Meryem. Nadine's privéleven lijdt onder haar werkambitie.

7. Aflevering 7

17 oktober 2019 (41 minuten)

Nadine krijgt een kans om de top van de escortwereld te bereiken, maar komt er dan achter dat ze iemand in haar directe omgeving niet kan vertrouwen. Patricia nodigt iedereen uit voor een familiediner, ook Xanna.

8. Aflevering 8

17 oktober 2019 (40 minuten)

Meryem stelt Nadine voor een ultimatum, maar Nadine weigert op te geven. Tijdens het door Patricia georganiseerde familiediner komen alle sluimerende irritaties naar boven.

9. Aflevering 9

17 oktober 2019 (41 minuten)

Nadine's hele bedrijf ligt plat, maar Nadine wil niet van opgeven weten en ziet daardoor niet in dat Lina haar nodig heeft.

10. Aflevering 10

17 oktober 2019 (41 minuten)

Nadine krijgt een troef in handen in haar strijd met Meryem en moet dit slim inzetten om voor eens en altijd van Meryem af te zijn. Ondertussen heeft ze ruzie met Sander en staat Lina op het punt om af te studeren.

stinissen (crew series)

Angela Schijf is totaal misscast in deze serie ze heeft geen tieten geen kont en totaal geen sexappeal het lijkt meer een echte tomboy . Dit gaat vreselijk irriteren en doet de serie geen goed ondanks de goede bedoelingen.

Na het hele metoo gebeuren zijn er opeens allemaal Nederlandse series over sexy hoertjes. Apart wel..

kos schreef:

Waren ze maar sexy

hatebreeder

Ik ben op het moment ook seizoen 2 aan het kijken en ik vind het wel een aardige serie. Ik denk dat ondanks Angela Schijf geen porno uitstraalt ze wel een bepaalde klasse uitstraalt en dat ze dat ook in deze serie wilden. Qua acteren vind ik haar niet enorm geweldig maar net aan voldoende. De rest van de cast acteerd wel aardig. Ik vind de serie in ieder geval goed wegkijken.

hatebreeder schreef:

Ze hoeft niet perse porno uit te stralen maar wel bv ha lekker ......

Mza

Ik denk dat ze wel een bepaalde high-class escortgirl uitstraling heeft, wat ook de bedoeling is in deze serie. En ik ben volgens mij net als jou een groot vrouwenliefhebber, dus nu de vraag vind ik haar lekker? Er zijn zeker mooiere vrouwen op de wereld en Ik zie ook graag wat meer kont en grotere borsten wat dat betreft. Maar stel er zou een ramp op de wereld gebeuren en Angela Schijf is nog de enige vruchtbare vrouw op de wereld, dan zou ik mij absoluut als man zijnde aanbieden om het voortbestaan van de mensheid zeker te stellen.

Maar goed ik vind wel dat het acteerwerk van haar wat aan de magere kant is. De rest van de cast doet het wat dat betreft veel beter.

Wat ik trouwens erg jammer in deze serie vind is dat je eigelijk helemaal geen (functioneel) naakt komt te zien. Eigelijk kan dat gewoon niet in een serie die voor een bepaald gedeelte over prostitutie gaat.

hatebreeder

Inmiddels het seizoen afgerond. Persoonlijk vind ik het best een leuke serie om te kijken. Alleen het acteerwerk van Angela is dus zoals gezegt niet altijd even fantastisch. Het zag er naar uit dat er een seizoen 3 komt en dat vind ik helemaal prima. Qua beoordeling in cijfers een 6,8 voor dit seizoen...afgerond naar boven in sterren wordt dat 3,5 ster.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Moet wel een goede serie zijn als het lichaam van Angela Schijf het belangrijkste discussiepunt is...

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

In een reeks als deze met dergelijke titel en onderwerp nu ook weer niet zo totaal verrassend.

Los daarvan was s1 wel echt slecht op vlak van acteerwerk, scenario, locaties, geloofwaardigheid, ... .

hatebreeder

Derde seizoen ga ik zeker kijken. Jammer dat het daarna stopt.

avatar van DjFrankie

DjFrankie