Mijn Series +

Deadline 25/5 - Seizoen 1 (2014)

Belgiƫ
Drama / Thriller

ontwikkeld door Dirk Impens
met Charlotte Vandermeersch, Peter Van den Begin en Koen De Bouw

Marianne Smidt werkt niet langer als journaliste, waardoor ze meer tijd heeft voor zichzelf en voor haar zoontje Seppe. Haar rustige leven wordt echter door elkaar geschud wanneer Seppe en zijn klasgenoten het slachtoffer worden van een CO-vergiftiging op school. Een ongeluk met dramatische gevolgen volgt en er wordt druk gespeculeerd over de oorzaak. Alles wijst op een menselijke fout, maar Marianne vermoedt dat er meer aan de hand is. Ze pikt haar baan bij Gazet van Antwerpen terug op, want ze gelooft principieel dat de waarheid moet verteld worden. Altijd en overal.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

avatar van arevee
Erg matig vervolg van deadline 14/10, seizoen één mengde erg degelijk politiek, spanning, intrige, beetje romantiek, onrecht, ... samen tot één meer dan degelijk geheel. S2 heeft ook veel van die dingen maar ze passen echt niet in mekaar. Blijft een rommelig boeltje met veel meer potentieel dan wat er uiteindelijk uit voortkomt. Jammer, ik zou graag een reeks zien m.b.t. de verkiezingen van volgend jaar in België overigens .