Mijn Series +

Reizen Waes - Seizoen 1 (2013)

Belgiƫ
Documentaire

ontwikkeld door Tom Waes, Cath Luyten en Ben Crabbé
met Tom Waes, Pascal Braeckman en Bert Ceulemans

Kun je overal met vakantie gaan? Tom Waes vraagt het zich af. In Reizen Waes trekt hij naar bestemmingen die andere toeristen liever links laten liggen. Het aantal avonturen dat Tom Waes beleefde, is al lang niet meer op één hand te tellen. Toch is zijn honger naar het onbekende groter dan ooit. De reizen die Tom maakt, hebben bovendien stuk voor stuk een diepe indruk nagelaten. Hij bezoekt enkele avontuurlijke plekken die al lang op zijn verlanglijst staan, en reist naar landen met een uniek en fascinerend verhaal.

1. Turkmenistan
  7. Bhutan
  8. De Facto
  1. Compilatie (special)
avatar van DjFrankie
Beste reispreisprogramma wat ik ken. Had dit echter niet tot de series gerekend.

avatar van Dorstigjimmyke
Echt een prachtig programma. Waes kan echt tot mensen doordringen en zo veel mooie verhalen schetsen.