Mijn Series +

De Co-assistent - Seizoen 1 (2007)

Nederland
Komedie / Drama

ontwikkeld door Rogier Visser, Willem Zijlstra en Steven Berendsen
met Hanna Verboom, Thom Hoffman en Sytske van der Ster

De Co-assistent draait om Elin Dekkers, een aankomend arts, die worstelt met de balans tussen carrière maken en haar sociale leven op peil houden. Tijdens haar coschappen wordt Elin geconfronteerd met een aantal belangrijke levensvragen: Is een goede carrière in je werk wel te combineren met een sociaal leven? Ben je geschikt als arts als je soms voor je eigen belang kiest? En wat als liefde en ambitie onverenigbaar lijken? Tegelijkertijd klaagt Elins beste vriendin en huisgenoot Sanne dat ze nooit meer tijd voor haar heeft en ook haar vriend Job ziet Elin steeds minder. Daarbij hangt er tussen Elin en mede-co Hugo een spanning, die ze niet helemaal kan plaatsen.

1. Meneer Vis
  10. Zwanger
  11. De PAAZ
  12. Kwaliteit van Leven
  13. Martin Bril

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.