Mijn Series +

Good Girls Revolt - Seizoen 1 (2015-2016)

1 stem

ontwikkeld door Dana Calvo
met Genevieve Angelson, Anna Camp en Erin Darke

New York, 1969. Zowel mannen als vrouwen werken als onderzoekers voor het tijdschrift News of the Week. De rollen bij dit bedrijf zijn echter duidelijk verdeeld en de mannen hebben meer verantwoordelijkheden en taken dan de vrouwen. Ook al zijn veel van de vrouwen beter opgeleid en geschikter voor de baan, de mannen hebben de overhand. De serie volgt het privéleven en het professionele leven van een aantal van deze vrouwen in een tijd waarin de gelijke rechten van de vrouw langzaam maar zeker steeds meer erkend worden.

1. Pilot
  7. Puff Piece
  8. Exposé
  9. Dateline
  10. The Newser
Mooi tijdsbeeld en een interessante verhaallijn, de eerste drie afleveringen waren zeer de moeite waard.

Prima serie met de opmerking dat er zeer veel moeite en tijd is gestoken aan de prachtige aankleding en de begin jaren 70 setting. En dan is het ook nog genieten van de beeldschone Anna Camp. Kan niet wachten op het 2de seizoen want er zijn nog zoveel vragen en niet afgemaakte plot lijnen.
Heel raar zulke goede reviews en dan waarschijnlijk geen 2de seizoen Good Girls Revolt Officially Dead
(From TVLine.com. 11 January 2017, 1:48 PM, PST)