Mijn Series +

All About George - Seizoen 1 (2005)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

ontwikkeld door Mike Bullen
met Rik Mayall, Sian Brooke en Lorraine Burroughs

All About George volgt de beproevingen van een koppel, George en Annie, dat maar niet verlost kan raken van alle problemen rondom hun uitgebreide familie. Zo moeten ze zien om te gaan met hun puberende kinderen en werkt George samen met zijn broer in het bedrijf van zijn vader. De problemen en dagelijkse beslommeringen van vijf generaties worden getoond met George als middelpunt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van Robbie.T.
Leuke, sympathieke feelgood serie die qua verhaal niet al te veel om het lijf heeft. Af en toe een beetje soapy, wat drama, wat komedie, wat coming-of-age, alles zit er wel in. Toch kijkt de serie ontzettend gemakkelijk weg en worden de afleveringen alleen maar beter. Prima acteerwerk en leuke bijrollen van o.a. David Mitchell zorgen ervoor dat ik me prima geamuseerd heb met deze 'kleine' serie.