Mijn Series +

Dallas - Seizoen 3 (2014)

ontwikkeld door David Jacobs en Cynthia Cidre
met Josh Henderson, Jesse Metcalfe en Jordana Brewster

John Ross, de zoon van J.R. en Sue Ellen, raakt in conflict met Christopher, de geadopteerde zoon van Bobby, wat bewijst dat olie in Texas nog altijd belangrijker is dan familie. Beide families willen de leiding over het geliefde Southfork familielandgoed. Met J.R.’s geslepen advies is John Ross vastbesloten de ranch in handen te krijgen, terwijl Christopher, gesteund door Bobby, op zoek gaat naar alternatieve brandstoffen en van plan is Southfork aan een conservatorium te schenken.

1. The Return
  12. Victims of Love
  13. Boxed In
  14. Endgame
  15. Brave New World
Het was leuk geweest als de serie anno 2014 de zelfde impact had gehad als in de jaren '80 . Dat was bijna onmogelijk en al helemaal zonder Larry Hagman. ( J.R)