Mijn Series +

Westenwind - Seizoen 5 (2001-2002)

Nederland

ontwikkeld door Johan Nijenhuis
met Joep Sertons, Inge Ipenburg en Daan Schuurmans

De families Noordermeer en De Graaf zijn al sinds jaar en dag verwikkeld in een felle concurrentiestrijd. Beide families zijn eigenaar van een scheepswerf in de haven van Rotterdam. Zo goed als het gaat met de werf van de familie Noordermeer, zo slecht staan de financiën ervoor bij de werf van de familie De Graaf. Wanneer er op een gegeven moment ook nog een liefdesrelatie dreigt te ontstaan tussen een dochter en een zoon van de respectievelijke families, nemen de spanningen over en weer alleen maar toe.

1. De Rat en de Pyromaan
  20. Metamorfose
  21. Indecent Deceit
  22. Tot de Nek in het Water
  23. Slachtoffer en Dader
  24. Liefde en Seks in de 21ste Eeuw
  25. Met Kloppend Hart
Dank je jarno1975

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Hmmm, ik zie nu dat er iets niet klopt met de afleveringen. Ik zal dit vanavond even uitzoeken.