• 8.349.463 stemmen

Help, Mijn Man Is Klusser! - Seizoen 15 (2022)

- Nog geen stemmen

Show titel: Help, Mijn Man Is Klusser!

Afleveringen: 8

Speelduur: 6 uur en 40 minuten

Met: John Williams, Marcel Auerbach en Ronald Auerbach

Oorsprong: Nederland

Datum van release: maandag 10 januari 2022

Eerst uitgezonden op: RTL4 (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 15 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Help, Mijn Man Is Klusser!

Partners worden letterlijk uit de rotzooi gehaald die door hun man gecreëerd is. Deze mannen hadden veelal ideeën om hun huis op te knappen, maar hebben het niet afgemaakt, waardoor hun partners tussen de rommel zijn komen te zitten. John Williams gaat met een professionele ploeg bestaande uit de broers Marcel en Ronald Auerbach aan de slag om de ideeën uiteindelijk toch te verwezenlijken.

Afleveringen Seizoen 15 (2022)

1. Aflevering 1

10 januari 2022 (50 minuten)

Petra en haar man, Joop, wonen al vijftien jaar in een zwaar verwaarloosd huis in Zaandam. Petra eist dat Joop de hulp van John en het klusteam aanneemt. Anders pakt ze haar spullen en trekt ze voorgoed de deur achter zich dicht.

2. Aflevering 2

17 januari 2022 (50 minuten)

John bezoekt het Utrechtse Harmelen. De 45-jarige Laura wordt gillend gek in de bouwput waar zij al drie jaar in woont. Ze heeft MS en er moet nu écht snel iets gebeuren. Haar man, Stuart, heeft geen haast en staat niet te springen om de hulp van John en zijn klusteam.

3. Aflevering 3

24 januari 2022 (50 minuten)

4. Aflevering 4

31 januari 2022 (50 minuten)

5. Aflevering 5

7 februari 2022 (50 minuten)

6. Aflevering 6

14 februari 2022 (50 minuten)

7. Aflevering 7

21 februari 2022 (50 minuten)

8. Aflevering 8

28 februari 2022 (50 minuten)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.