• 8.985.579 stemmen

Help, Mijn Man Is Klusser! - Seizoen 15 (2022)

Show titel: Help, Mijn Man Is Klusser!

Ontwikkeld door: Erik Koehoorn en Marijke Bongaarts

Met: John Williams, Marcel Auerbach en Ronald Auerbach

Datum van release: maandag 10 januari 2022

Eerst uitgezonden op: RTL4 (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 15 via Videoland

Plot Help, Mijn Man Is Klusser!

Partners worden letterlijk uit de rotzooi gehaald die door hun man gecreëerd is. Deze mannen hadden veelal ideeën om hun huis op te knappen, maar hebben het niet afgemaakt, waardoor hun partners tussen de rommel zijn komen te zitten. John Williams gaat met een professionele ploeg bestaande uit de broers Marcel en Ronald Auerbach aan de slag om de ideeën uiteindelijk toch te verwezenlijken.

Afleveringen Seizoen 15 (2022)

10 januari 2022 (50 minuten)

Petra en haar man, Joop, wonen al vijftien jaar in een zwaar verwaarloosd huis in Zaandam. Petra eist dat Joop de hulp van John en het klusteam aanneemt. Anders pakt ze haar spullen en trekt ze voorgoed de deur achter zich dicht.

17 januari 2022 (50 minuten)

John bezoekt het Utrechtse Harmelen. De 45-jarige Laura wordt gillend gek in de bouwput waar zij al drie jaar in woont. Ze heeft MS en er moet nu écht snel iets gebeuren. Haar man, Stuart, heeft geen haast en staat niet te springen om de hulp van John en zijn klusteam.

24 januari 2022 (50 minuten)

Robin en Robert uit Steenbergen verloren vorig jaar hun dochtertje. Vooral Robin heeft het daar nog heel zwaar mee. Het hele gezin leunt nu op Robert en hij moet ook nog de verbouwing voor zijn rekening nemen. Robin heeft hem opgegeven voor dit programma, maar trekt Robert het allemaal nog wel?

31 januari 2022 (50 minuten)

De droomboerderij van Anneke en haar gezin is tot nu toe een grote nachtmerrie. Ondanks verschillende hartaanvallen neemt haar man, Ton, te veel hooi op zijn vork. Tot hun grote schrik stuiten de klussers tijdens hun bezoek op andere, ongewenste bewoners.

7 februari 2022 (50 minuten)

Grenzeloos verliefd verruilt Alfiya haar flat in Moskou voor een klushuis in Winschoten. Haar man, Henk, belooft de klus snel te klaren, maar ze kookt al twee jaar in de bijkeuken met haar winterjas aan. Henk is niet onder de indruk van de noodkreet van zijn vrouw.

14 februari 2022 (50 minuten)

Annechien is de klusachterstand in haar huis zat. Haar man, Ricardo, vindt het allemaal wel best. Hij besteedt liever tijd aan zijn hobby's. Hoe meer Annechien klaagt, hoe minder hij doet. Tijdens het gesprek met John doet het stel bijzondere onthullingen over hun relatie.

21 februari 2022 (50 minuten)

John bezoekt de wanhopige Mieke. Haar man, Gert-Jan, is groenteboer, maar de woning is allesbehalve fris en fruitig. Mieke slaapt noodgedwongen in de keuken en is moegestreden. De emoties lopen hoog op als John het stel aanspreekt op hun ongezonde leefstijl.

28 februari 2022 (50 minuten)

Patricia leeft al jaren in een gevaarlijke, beschimmelde bouwput. Haar man, Robert, besteedt zijn tijd liever aan zijn auto's en accepteert geen hulp van anderen. Er staat John een dubbele verrassing te wachten. Misschien is deze opdracht wel te groot voor het klusteam.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.