ad
  • 8.143.472 stemmen

The Kominsky Method - Seizoen 3 (2021)

Show titel: The Kominsky Method

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: vrijdag 28 mei 2021

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The Kominsky Method

Afleveringen Seizoen 3 (2021)

1. 1. Chapter 17. In All the Old Familiar Places

Nadat Norman is overleden, delen zijn dierbaren enkele ongemakkelijke herinneringen tijdens zijn begrafenis, en Sandy haalt herinneringen op aan hun lange vriendschap.

2. 2. Chapter 18. You Only Give Me Your Funny Paper

Als executeur van Normans nalatenschap krijgt Sandy een onverwachte erfenis, maar ook de nodige kopzorgen. Mindy begint Martin in een nieuw daglicht te zien.

3. 3. Chapter 19. And It's Getting More and More Absurd

Phoebe, Robbie, Mindy en Mindy's moeder Roz zijn boos over Sandy's beperkingen op hun geldbesteding en confronteren hem hiermee. Sandy en Martin hebben ruzie.

4. 4. Chapter 20. The Round Toes, of the High Shoes

Een beroemde acteur komt naar Sandy's klas en zorgt voor opschudding. Sandy en Roz merken dat ze met elkaar kunnen opschieten. Er komt een onverwacht aanbod voor Sandy.

5. 5. Chapter 21. Near, Far, Wherever You Are

Phoebe en Robbie proberen nog steeds meer geld uit hun erfenis los te peuteren bij Sandy. Sandy krijgt een nieuwe rol als acteur.

6. 6. Chapter 22. The Fundamental Things Apply

Iedereen komt samen voor een mooie bruiloft. Later vallen plannen in het water en komen dromen uit.

avatar van wwelover

wwelover

• 2038 berichten

Ik keek er een beetje tegenop omdat Alan Arkin eigenlijk mijn favoriete karakter speelde in deze serie. Maar uiteindelijk was het wel heel passend voor de serie. Het is een erg grappige en mooi laatste seizoen geworden.