Mijn Series +

Ginny & Georgia - Seizoen 1 (2021)

1 stem

Komedie / Drama

ontwikkeld door Sarah Lambert
met Antonia Gentry, Brianne Howey en Diesel La Torraca

De angstige en onhandige vijftienjarige Ginny Miller heeft vaak het gevoel dat ze zich niet kan meten met haar dertigjarige moeder, de onweerstaanbare en dynamische Georgia Miller. Terwijl Ginny zich door de pubertijd worstelt, wil Georgia zich wanhopig settelen in het pittoreske New England en haar familie iets geven dat ze in een normaal leven nooit hebben gehad. Maar het verleden van Georgia achtervolgt hen om de nieuwe start van haar en haar familie te bedreigen.

1. Pilot
  7. Happy Sweet Sixteen, Jerk
  8. Check One, Check Other
  9. Feelings Are Hard
  10. The Worst Betrayal Since Jordyn and Kylie

Een woord vreselijk, het gaat maar door op Netflix dat politiek correcte gedoe. Ik ben wel blij met de vele films uit Scandinavië en de film uit de oost Europese landen . Vooral de VS slaat helemaal door en is vaak onrealistisch vooral de Amerikaanse Netflix films en series.